- 07 Zgłoś Się - zgadnij kotku, co mam w ręku. Recenzja.
- 1, 2, 3! Szukam! - recenzja
- 10 minut. Bang, nie żyjesz! - recenzja
- 111 - Jak zostać asem przestworzy? Recenzja
- 1655: Habemus papam - jak zostać papieżem. Recenzja.
- 1989 Jesień Narodów. Pierwszy kontakt i wrażenia.
- 1989 Jesień Narodów. Recenzja.
- 3 Traki - recenzja przekrojowa
- 303 - recenzja przekrojowa
- 51 Stan - recenzja przekrojowa
- 51. Stan. Master Set. Recenzja z jajem
- 6. bierze! 6 nimmt! Category 5 - Recenzja
- 7 Cudów Świata: Pojedynek. Recenzja
- 7 Ronin - A było ich siedmiu...
- 7 Smoków, czyli ciekawy tytuł do kieszeni.
- 7 dni Westerplatte - czyli o tym, że Robinson mnie rozpieścił. Recenzja
- 7. W obronie Lwowa. Samoloty i konnica. Recenzja.
- A Matter of Honor, czyli Legend of the Five Rings dla żółtodziobów
- Aarrr! - recenzja gry pirackiej
- Abalone Offboard - recenzja.
- Activity Original - stare dobre kalambury. Recenzja
- Adrenalina. First Blood - recenzja
- Adventure Tours - Seiji Kanai w innej odsłonie. Recenzja
- Aeroplany - jak kupować, budować i latać
- Afterglow Mianiatures Game. Część 1: czym jest AMG i jak się za to zabrać?
- Afterglow Mianiatures Game. Część 2: zarys rozgrywki
- Agricola - Chłopi i ich zwierzyniec: Jeszcze więcej budynków do zwierzyńca - Recenzja
- Agricola Family Edition. Agricola raz jeszcze. Recenzja
- Agricola: Talia graczy - Recenzja
- Agricola: chłopi i ich zwierzyniec - recenzja przekrojowa
- Akademia Smoczych Wrót - jak wyszkolić maga. Recenzja
- Alcatraz: The Scapegoat - recenzja przekrojowa
- Alchemists, czyli poznajemy sekrety alchemii - recenzja
- Ale historia! Niby tylko quiz... Recenzja
- Altaria: Starcie Wymiarów, czyli niebiescy kontra czerwoni
- Altiplano - o sztuce zarządzania workiem. Recenzja
- Amber - recenzja.
- Among Nobles - arystokraci się żenią. Recenzja
- Amphipolis - być jak Indiana Jones. Recenzja
- Andromeda. Co kryje wrak statku dawnej cywilizacji? Recenzja
- Antarctica - przewagi, przewagi, przewagi... Recenzja
- Apacze i Komancze, czyli Bizony, Indyki i Łososie - recenzja
- Archelino - feng shui na Arce Noego. Recenzja
- Archipelago: War & Peace. Recenzja.
- Argent: Summer Break, czyli wakacje w szkole magii. Recenzja
- Argent: The Consortium, czyli szkoła magii szuka nowego szefa. Recenzja.
- Arka Zwierzaków - czyli pomóżmy Noemu
- Arkana Miłości - recenzja (18+)
- Arkana Miłości: Kochankowie - recenzja (18+)
- Assault on Doomrock. Recenzja.
- Asteriks i spółka - recenzja
- Astro Jam, czyli z logiką w kosmosie - recenzja
- Atacama - logiczne zmagania o najlepsze kopalnie. Recenzja
- Autarcha - abstrakcyjna wojna. Recenzja
- Avalon - odwieczna walka dobra ze złem, czyli gra imprezowa w arturiańskich klimatach
- Aztekowie - recenzja dodatku do gry Osadnicy: Narodziny Imperium
- BIOS: Megafauna – dinozaury i ssaki walczące o dominację na świecie. Recenzja.
- Babelo - kalambury dla leniwych.
- Baby blues - jak się nie rozpłakać ? Recenzja
- Bad Bunnies - króliczkowe starcie. Recenzja
- Badacze głębin - Ile jest Felda w Feldzie? Recenzja
- Baronia, czyli bezkrwawa walka o terytorium. Recenzja
- Baseball Highlights: 2045, czyli home run na planszy. Recenzja
- Basilica - recenzja
- Bastion. Obrona twierdzy. Recenzja
- Batavia - recenzja przekrojowa
- Battlelore 2nd Edition, czyli powrót do Terrinoth
- Battlestar Galactica - recenzja
- Battlestar Galactica: Pegasus - grać czy nie grać?
- Battlestar Galactica: Świt - recenzja
- Batyskaf - zanurz się w podwodny świat i złap je wszystkie. Recenzja
- Beasty Bar. Najlepsza impreza w mieście! Recenzja
- Biegnij chłopcze, biegnij... Zombie Terror. Recenzja
- Big Deal - i ty możesz zostać milionerem. Recenzja
- Black & White, czyli wielka batalia na małej planszy. Recenzja.
- Black Hat, czyli rywalizacja hakerów. Recenzja
- Blood Rage - recenzja gry "na wspak"
- Bohaterowie wyklęci - O wolną i niepodległą
- Bongo - Recenzja
- Bonsai. Czy drzewo można budować? Recenzja
- Boost! Recenzja
- Boss Monster - stwórz swoje przytulne lochy. Recenzja
- Boss Monster. Jeśli zostać Bossem, to tylko podziemnego świata. Recenzja.
- Boss Monster: Następny poziom. Recenzja
- Boss Monster: Twarde lądowanie. Recenzja
- Bountytown - ballada o Dzikim Zachodzie. Recenzja
- Boże Igrzysko: Magnaci. Gra o Rzeczpospolitą. Recenzja
- Bright Future. Dyskietki postapokalipsy. Recenzja.
- Broom Service - Szalone czarownice. Recenzja
- Budowniczowie: Średniowiecze. Kto zbuduje katedrę? Recenzja
- Bumerang - recenzja.
- Bärenpark. Park dla misiów. Recenzja
- Bąbelsy - zmagania w pionie i w poziomie! Recenzja
- CV - Co by było, gdyby...? Życie na planszy
- CVlizacje - szybki kurs przez wieki. Recenzja.
- Callisto. Czy brzydkie kaczątko okaże się łabędziem? Recenzja
- Camel Up Cards - pędem po kartach. Recenzja
- Capital - sen o Warszawie. Recenzja
- Cappuccino - jedna filiżanka to za mało. Recenzja
- Captain's Wager - piracki hazard. Recenzja
- Carcassonne - recenzja
- Carcassonne: Star Wars Edition - Recenzja gry
- Cargotrain, czyli mknące pociągi towarowe. Recenzja.
- Carnival Zombie - Jedna Noc to za mało
- Caverna: Cave vs Cave. Mini Kawerna. Recenzja
- Chaos w Starym Świecie z dodatkiem. Krew dla boga krwi! Recenzja.
- Chaosmos, czyli pogoń za... Ovoidem. Recenzja
- Chicken Wings - uciekające kurczaki. Recenzja
- Chrum, Chrum! Recenzja
- Churchill, czyli wielka trójka decyduje o losach świata. Recenzja
- Circus Flohcati. Remik na dopalaczu. Recenzja
- Citrus - logiczna plantacja. Recenzja
- City Tycoon - recenzja.
- Ciężarówką przez Galaktykę - poszalejmy w kosmosie. Recenzja
- Clans of Caledonia (Klany Kaledonii). Szkocki handel. Recenzja
- Clash: Jihad vs. McWorld - Wojna wpływów - Recenzja
- Cluedo Game of Thrones. Śledztwo w King's Landing i Meereen. Recenzja
- Cluedo shuffle i Zgadnij kto to? shuffle - recenzja
- Colorio - recenzja przekrojowa
- Completto - niby tylko liczby... Recenzja
- Conan - relacja z rozgrywki
- Conceptus Masters - myślenie w kilku wymiarach.
- Conflict of Heroes: Awakening the Bear! (drugie wydanie). Recenzja
- Conquest at Kismet - potyczki w kosmosie. Recenzja
- Cortex dla dzieci - rozwój murowany. Recenzja
- Councils & Contracts - Było sobie miasto
- Craftsmen, czyli Settlersi na planszy
- Crowns - recenzja
- Curling - zawody sportowe czy gra planszowa? Recenzja
- Cytadela - recenzja
- Cywilizacja: Poprzez wieki. Recenzja
- Czarne Historie - recenzja
- Czarne Historie 5 / Białe Historie - recenzja.
- Czas Zaorać Socjalizm. Starcie w alternatywnej rzeczywistości. Recenzja
- Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa. Komiks paragrafowy. Recenzja
- D-Day at Peleliu, czyli krwawa jatka na Pacyfiku. Recenzja.
- Dale of Merchants 2 - co nowego w dolinie? Recenzja
- Dale of Merchants. Dolina kupców. Recenzja
- Dawno, dawno temu - recenzja
- Deck Building: The Deck Building Game - gra (nie) w dechę. Recenzja
- Deep Sea Adventure, czyli skok na głęboką wodę. Recenzja.
- Der unendliche Fluss. Niekończąca się rzeka. Recenzja
- Desert Island - karciany Robinson Crusoe? Recenzja
- Destroy BCN! Barcelona do likwidacji. Recenzja
- Diamenty. Jak daleko zajdziesz? Recenzja
- Dice Brewing, czyli dorzuć kostkę na stertę chmielu. Recenzja
- Dig Mars. Co się kryje pod powierzchnią Marsa? Recenzja
- Dig Mars. Recenzja. Czas na odwierty na Marsie.
- Dino Kontra Dino - starcie tytanów. Recenzja
- Dinopody - czyli jak nabić kogoś w stegozaura...
- Disater on Everest – od sielanki w ogłoszeniu do walki o życie na stoku. Recenzja
- District-Z. Karty, kości i zombie. Recenzja gry
- Dixit - recenzja przekrojowa
- Do boju, towarzysze! Recenzja
- Dobre i złe duchy - recenzja
- Dodge Dice - punkty to zło! Recenzja
- Domek - po prostu przeuroczo! Recenzja
- Dominion Imperium, czyli cesarstwo na wyciągnięcie ręki. Recenzja
- Dominion Intryga, czyli zakulisowe rozgrywki. Recenzja
- Dominion Przystań, czyli wypływamy na nowe wody. Recenzja
- Dominion Złoty Wiek, czyli idziemy na zakupy. Recenzja
- Dominion, czyli deckbuilding na piedestale. Recenzja
- Domus Domini - produkcja jedzenia w klasztorze. Recenzja.
- Donkey Derby - masakra na planszy. Recenzja
- Draco Magi. W świecie smoków i magii. Recenzja
- Dracula - recenzja
- Dragons, czyli pewien klasyk na sterydach. Recenzja
- Drakon - smocze zabawy. Recenzja.
- Dreams - milion gwiazd na niebie lśni. Recenzja
- Dunderhead. History's first genius. Recenzja.
- Dungeons & Dragons Adventure System, czyli dlaczego seria gier przygodowych D&D jest taka lubiana? Recenzja
- Dust Tactics, czyli druga wojna światowa inaczej. Recenzja
- Duuuszki - czyli nasze swojskie Geistesblitz. Recenzja
- Duuuszki w kąpieli. Duchowe kąpiele. Recenzja
- Dwar7s Fall. Budować, kopać, przeszkadzać. Recenzja
- Dzieci z Carcassone - recenzja.
- Dziedzictwo - Jak zostać protoplastą? Recenzja
- Eight Epics. Klątwa 16 kart. Recenzja
- Ekspedycja - Poczuj się jak Indiana Jones! Recenzja
- Elementum - czy masz odwagę stać się najpotężniejszym magiem?
- Elizjum - dawno temu w Grecji. Recenzja.
- Emergence Event, czyli eksploracja kosmosu dla zuchwałych. Recenzja
- Empatio. Recenzja.
- Empires in America, czyli Wojna siedmioletnia w Ameryce. Recenzja
- Epic Resort, czyli paladyn i ranger na wakacjach. Recenzja
- Epoka Kamienia Junior. Recenzja
- Ewolucja - Walka o przetrwanie. Recenzja
- Ewolucja. Kolorowy sucharek. Recenzja
- Ewolucja. Rozszerzenie. Jeszcze więcej i jeszcze ciekawiej. Recenzja
- Exodus Proxima Centauri Revised Edition – 3 z 4X: recenzja
- Exoplanets - jak powstało życie. Recenzja
- Exposed - złodzieje, złodzieje, wszędzie złodzieje! Recenzja
- Extra! Extra! - Czy papier ma wielką przyszłość? Recenzja
- FUSE - zaraz wszystko wybuchnie. Recenzja
- Fantahzee: Hordes & Heroes - bo fantazja jest od tego. Recenzja
- Fantazja - kafelkowe królestwo. Recenzja
- Fasolki - recenzja
- Fauna Junior - recenzja
- Fief: France 1429, czyli o tym, jak zostać średniowiecznym Lordem lub Lady. Recenzja
- Fields of Despair, France 1914-1918. Recenzja
- Fight for Olympus. Miejsce dla nowego boga jest tylko jedno. Recenzja
- Firefly - serial na planszy. Recenzja
- First to Fight - czyli polskie ścieżki chwały w trakcie II wojny światowej - Recenzja
- Five Seals of Magic - zapieczętowani. Recenzja
- Flea Market, czyli czym zaskoczy nas pchli targ. Recenzja
- Fleet Commander: 1 - Ignition - prawdziwe gwiezdne wojny. Recenzja.
- Fleet. Poprowadź swoją flotę rybacką. Recenzja
- Fleets: The Pleiad Conflict - Recenzja
- Flick'em Up - popstrykajmy kowbojami. Recenzja
- Fliper - trójkątne Dobble? Recenzja
- Fluxx oraz Zombie Fluxx, czyli chaos na stole. Recenzja
- Founders of the Empire. Zabawa w osadników. Recenzja
- Freak Shop. Butik z osobliwościami. Recenzja
- Frontier Stations - jak współpracować w kosmosie. Recenzja.
- Fun Farm - o przygodach piankowych zwierząt. Recenzja
- Gaja - stwórz świat na nowo. Recenzja
- Galaxy of Trian, czyli polska recepta na podbój kosmosu. Recenzja
- Gamedec: gra neoplanszowa – recenzja
- Gangi Nowego Jorku - pnij się w górę. Recenzja
- Gears of War, czyli ostatni ludzki bastion. Recenzja.
- Geekmod - akcesoria do gier planszowych - recenzja
- Gigamon. Recenzja
- Gloobz - bądź szybszy niż myśl. Recenzja
- Glory to Rome / Na Chwałę Rzymu - recenzja
- Glück Auf: Das große Kartenspiel. Recenzja
- Gnaj robaczku! Wyścig pod ziemią. Recenzja
- Golan '73, czyli wojna Jom Kippur na planszy. Recenzja
- Gold West - Dziki Zachód z przewagami w tle. Recenzja
- Good Cop, Bad Cop. Recenzja
- Goool! - Piłka jest okrągła - Recenzja
- Gra o Tron II edycja - recenzja
- Gra o Tron: Gra karciana – Druga edycja - recenzja
- Gra o miód - chaos w ulu. Recenzja
- Gra o tort - gra bez grama zakalca?
- Granie w Malowanie, czyli malarstwo dla najmłodszych. Recenzja.
- Great Western Trail - mokry sen weterynarza. Recenzja
- Green Beret: Vietnam, czyli komandosi za liniami wroga. Recenzja
- Gringo - czyli Skull & Roses po polsku
- Grunwald 1410, czyli zakon krzyżacki na kolanach. Recenzja
- Guns & Steel. Historia ludzkości. Recenzja
- Halli Galli - (prawie) recenzja
- Halo: Fleet Battles – The Fall of Reach. Recenzja
- Hanabi - z fajerwerkami czy bez?
- Hanafuda. Recenzja
- Hansa - recenzja.
- Hawana - recenzja przekrojowa
- Heavy Steam, czyli starcie tytanów. Recenzja
- Hej! To moja ryba! - Może i kra jest nasza, ale ryba jest moja - Recenzja
- Helios - słoneczny sucharek. Recenzja
- Helvetia Cup - Helvetia Games Tome 1 – Recenzja
- Heroes of Normandie, czyli film wojenny na planszy. Recenzja
- Heroes of the Great War: Limanowa 1914 na Kickstarterze!
- Herosi - magiczne bitwy i stukot kości. Recenzja
- High Frontier - symulacja lotów w kosmos.
- Historia. Recenzja
- Hocki Klocki - baw się do rozpuku. Recenzja
- Hokus Pokus! - gdzie się podział królik? Recenzja
- Hollywood - amerykańskie kino z rosyjskim scenariuszem. Recenzja
- Homeland - dobrze być zdrajcą. Recenzja
- Hook! Gra dla prawdziwych piratów. Recenzja.
- Hooop - recenzja.
- Hooop, czyli co ciekawego jest w skaczących żabach? Recenzja małżeńska
- Hooyah: Navy SEALs Card Game - gra kooperacyjna
- Horror w Arkham, czyli klimatyczne rzucanie kostkami
- Hostage Negotiator, czyli zostań policyjnym negocjatorem. Recenzja
- Hot Tin Roof - w pogoni za rybą. Recenzja
- Hundred Days 20, czyli bitwy pod Waterloo i pod Tolentino. Recenzja
- Hunt: The Unknown Quarry, czyli kto tu na kogo poluje? Recenzja.
- I, Spy, czyli ciężki żywot szpiega. Recenzja.
- IQ Twist - recenzja
- Ice Cool - berek z pingwinami. Recenzja
- Imago - lekcja wyobraźni. Recenzja
- Imionki - wymyśl imię. Recenzja
- Imperializm: Droga ku dominacji. Recenzja.
- Imperium Atakuje - czyli Descent na sterydach w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Recenzja
- Imperium w 8 minut - czyli błyskawiczne imperium - Recenzja
- Impuls - edycja polska. Recenzja
- Impulse - kosmos możliwości w karcianym 4X. Recenzja.
- In the Trenches: Devil Dogs. Recenzja
- Infection: Humanity’s Last Gasp - samotna walka o przyszłość ludzkości. Recenzja
- Innowacje - recenzja przekrojowa
- Innowacje: Echa przeszłości. Recenzja
- Istambuł - i znów jesteś kupcem. Recenzja (patronat medialny BT)
- Istanbul - na bazarze w dzień handlowy...(Patronat medialny BT)
- Jaipur - Na straganie - Recenzja
- Jaskinia - recenzja.
- Johari - indyjscy kupcy. Recenzja.
- Jurasik - recenzja przekrojowa
- Justice League: Dawn of Heroes. Recenzja
- Kacper Ryx i Król Żebraków. Recenzja
- Kakao - niby Carcassonne, a jednak nie. Recenzja
- Kaleva - logicznie wśród fińskich mitów. Recenzja
- Karak - familijne RPG. Recenzja
- Karmaka - na początku był żuk. Recenzja
- Kawaguchi's Gamble: Edson's Ridge, czyli przełomowy moment bitwy o Guadalcanal. Recenzja.
- Kawerna. Rolnicy z jaskiń. Przygoda na roli. Recenzja
- King of Tokyo - recenzja
- Kingdomino - domino w nowych szatach. Recenzja
- Klub utracjuszy - i nie będzie już niczego. Recenzja
- Kolej na Kolej. Kościana logistyka. Recenzja
- Kolorowe Biedronki - bo w każdej biedronce drzemie kobieta. Recenzja
- Komiks - recenzja
- Koncept - Kalambury inaczej - Recenzja
- Konwój - recenzja
- Konwój 2.0 - Recenzja
- Korsar. Do Abordażu! Recenzja
- Kosmiczna eskadra - recenzja
- Kosmiczne Spotkania - recenzja
- Kosmiczni piraci nie tacy straszni, jak ich malują - Recenzja
- Kości obfitości - zapełnij ogródek i wykarm świnkę. Recenzja
- Kraby - recenzja przekrojowa
- Kroko-loko - złap krokodyla. Recenzja
- Krosmaster Junior. Recenzja.
- Krwawa oberża. Gość w dom, Bóg w dom. Recenzja
- Krwiopijca, czyli jak być złośliwym deweloperem. Recenzja gry.
- Kryptos - rozszyfruj przeciwnika. Recenzja
- Król i Zabójcy - Gdy król chodzi piechotą. Recenzja
- Królestwo w Budowie, czyli suchar z belgijską czekoladą
- Księstwo - recenzja
- Kto drugi, ten lepszy - czyli jak zdobyć srebrny medal. Recenzja.
- Kto pozmywa? - Czy ktoś lubi zmywanie? Recenzja
- Kto z Kim? - recenzja
- Kulami - logiczne mistrzostwo świata. Recenzja
- Kurze Wojny, czyli recenzja o tym, że w każdej Mafii jest Wilkołak
- Kwiatki - wiosna, ach to ty! Recenzja
- Kółka i spółka. Recenzja
- LYNGK - połącz wszystko. Recenzja
- La Cosa Nostra. To nic osobistego. To czysty biznes - Recenzja
- Labirynt: Wojna z Terroryzmem 2001-?, czyli nowość lub klon.
- Lanterns: The Harvest Festival. Trochę inne Carcassonne. Recenzja
- Las Vegas - Alea iacta est. Recenzja
- Legends of Alliance - aplikacja mobilna do gry "Star Wars: Imperial Assault". Recenzja bez spojlerów
- Legendy Krainy Andor - Zostań obrońcą królestwa - Recenzja
- Lembitu. Recenzja
- Letnisko - gra z kolejką w tle
- Level 7 Omega Protocol - taktyczny dungeon crawler
- Lift it! Buduj (z) głową. Recenzja
- List miłosny - Ludzie listy piszą, miłosne również... - Recenzja Małżeńska
- Littlest Pet Shop Shuffle i My Little Pony Shuffle - recenzja
- LogIQ, czyli choreografia dla księżniczek. Recenzja
- Lords of War: Władcy Wojny - Orkowie kontra Krasnoludy. Recenzja
- Lorenzo il Magnifico. Florencki worker placement. Recenzja
- Lotti Karotti. Złap marchewkę. Recenzja.
- Lublin 1317-2017. Siedem wieków tworzenia miasta. Recenzja
- Lutèce - prawie jak w Asteriksie. Recenzja
- M/S Batory - statek dedukcji. Recenzja
- MBT, czyli ZSRR jedzie z wycieczką na zachód. Recenzja
- MUMIA. Wyścig w bandażach - recenzja
- Madeira - recenzja.
- Mage Wars: Arena - zaklęć moc. Recenzja
- Magia i Myszy - czyli przygody, kości i tona klimatu. Recenzja
- Magnum Sal - recenzja przekrojowa
- Majestat: Królewska korona z punktów. Recenzja
- Mamy szpiega! Recenzja
- March of the Ants, czyli zbuduj swoje własne mrowisko. Recenzja.
- Marco Polo - niech kostki wyznaczą twój szlak. Recenzja
- Marvel Dice Masters: The Amazing Spider-Man. Recenzja
- Maskarada - recenzja.
- Maskarada Rozszerzenie.Stań się maską. Recenzja
- Master of Orion. Gra planszowa czy karcianka? Recenzja
- Matcha - recenzja
- Maze Racers - zbuduj labirynt i ścigaj się! Recenzja
- Maître Renard/Master Fox - Recenzja
- Małe Epickie Królestwa - faktycznie epickie? Recenzja.
- Mały Książę - recenzja
- Mały Książę. Droga do gwiazd. Droga usiana gwiazdami. Recenzja
- Media - nowa kategoria w Planszowym Gram Prix - lista wstępna
- MegaWojownicy. Recenzja.
- Mercatores. Szybki handel towarami. Recenzja
- Merlin Zin Zin - uciekając przed...kotem. Recenzja.
- Mess Machine - chryja w fabryce zabawek. Recenzja
- Metallum - górnictwo w odległych częściach galaktyki. Recenzja.
- Metropolia - mała gra, wielkie miasto. Recenzja
- Metropolia Remont - czas na zmiany. Recenzja
- Mexica - dziel i punktuj. Recenzja
- Micro Monsters - recenzja.
- Midnight Legion: Operation Deep Sleep. Recenzja
- Might & Magic Heroes - recenzja
- Milionerzy i bankruci - czyli rzecz o grubej forsie. Recenzja
- Mille Bornes - czyli wyścigi sprzed 59 lat
- Misja: Kolonizacja. Zdobądź kosmos! Recenzja
- Mistfall - epicka gra przygodowa. Recenzja
- Mniam mniam, czyli łańcuch pokarmowy dla najmłodszych
- Mob Town. Zwierzęca Mafia - Recenzja
- Moje dinozaury. Recenzja
- Mombasa - euro w Afryce. Recenzja
- Mondo - recenzja
- Monopoly Deal Shuffle i Transformers Shuffle - recenzja
- Mottainai - jeszcze raz Na Chwałę Rzymu. Recenzja
- Motto - jakimi wartościami kierujesz się w życiu? Recenzja
- Mount Everest, czyli turystyka w Himalajach
- Mr House, czyli damy radę?
- Mr. Jack - pojedynek dwóch umysłów. Recenzja
- Mr. Jack Pocket - recenzja
- Mr. Jack in New York - nowa arena zmagań. Recenzja
- Munchkin Conan - bo co jest najważniejsze w życiu? Wbijanie poziomów! Recenzja
- Munchkin Legendy. It's gonna be legen - wait for it - dary. Recenzja
- Murano - weneckie szkiełka. Recenzja.
- Myszki w opałach, czyli jak dobrać się do spiżarni. Recenzja
- Mythotopia - wywalcz swój kawałek ziemi. Recenzja.
- Myths at War - recenzja
- NOX - czyli rzecz o kościotrupach
- Na sprzedaż, czyli mała, niepozorna gra, a cieszy. Recenzja
- Najeźdźcy z Północy - wikingowie okiem południowca. Recenzja
- Namiestnik. Recenzja
- Napoleon against Russia, czyli francuska wycieczka na Kreml. Recenzja
- Neuroshima Hex! 3.0 - recenzja.
- New Amsterdam - jak handlować z Indianami? Recenzja
- New Salem. Recenzja.
- Next War: Taiwan, czyli ChRL bierze sprawy w swoje ręce. Recenzja
- Nie Testowaliśmy Tego Wcale + Nie Testowaliśmy Tego Również. Oni faktycznie tego nie testowali. Recenzja
- Niebezpieczna wyprawa - blef, krokodyl i most. Recenzja.
- Niezłe ziółka - zbieraj i sadź! Recenzja
- Noble Treachery: The Last Alliance - Recenzja
- Nothing Personal. To tylko biznes. Recenzja
- Nowe pokolenia - umieraj, ale umiejętnie. Recenzja
- Nowy Jork 1901 - zbuduj swój drapacz chmur. Recenzja
- ONUS! Rome vs Carthage. Kryptonim "Total War" - recenzja
- Obecność. Poczuj niebezpieczeństwo, wygraj o włos. Recenzja
- Obóz Ninja. Poznaj wschodnie style walki. Recenzja
- Ocaleni - klimatyczne euro postapo? Recenzja
- Od Helu do Wawelu - wymagająca geografia Polski. Recenzja
- Oddville - recenzja
- Odkrycia. Dzienniki Lewisa i Clarka. Recenzja
- Ognisty Podmuch, czyli kostki pożar i strażacy – recenzja małżeńska
- Ogródek, czyli tetris na rabatkach. Recenzja
- Okko - nieoszlifowany diament.
- Old Town Robbery - przychodzi kaktus do lekarza... Recenzja
- Om Nom Nom, czyli zabawa w kotka i myszkę.
- Omega Centauri, czyli EXPLORE.EXPAND.EXPLOIT.EXTERMINATE. Recenzja
- Orléans - zdobądź sławę i bogactwo za pomocą worka. Recenzja.
- Orléans: Invasion - Orlean w obliczu wojny. Recenzja
- Ortus, czyli godny następca szachów. Recenzja
- Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi - recenzja dodatku
- Osadnicy: Narodziny Imperium - recenzja
- Over/Under - za dużo czy za mało? Recenzja
- Owce na wypasie, czyli co się dzieje na dziurawych łąkach. Recenzja
- Packa na muchy - recenzja
- Packa na muchy. Edycja 2016. Recenzja
- Pamiętne historie - recenzja
- Pan Listonosz Express - recenzja
- Pan tu nie stał - recenzja
- Pandemia: Laboratorium, czyli jak odcinać kupony. Recenzja
- Pandemia: Lekarstwo - tylko kości mogą nas uratować. Recenzja.
- Pandemia: Na krawędzi. Recenzja
- Panic Lab - w pogoni za amebami. Recenzja małżeńska.
- Panic Mansion - wszystko się trzęsie. Recenzja
- Patchwork - och szycie kocham cię nad życie. Recenzja
- Pax Porfiriana, czyli zostań meksykańskim hacendado. Recenzja
- Pax Renaissance, czyli zostań bankierem. Recenzja
- Peloponnes - recenzja
- Pentos - i ty możesz zostać czarodziejem - recenzja
- Pestka, drops, cukierek. Recenzja
- Photosynthesis - recenzja gry
- Pic na wodę! - rysować każdy może. Recenzja
- Piekło Okopów - nauka historii z planszówką. Recenzja.
- Pingwiny z Madagaskaru - czyli nieloty kontratakują! Recenzja
- Piraci Karaibska Flota - recenzja.
- Pizza XXL - czyli łapaj pan ciasto! Recenzja
- Piętaszek - recenzja przekrojowa
- Pięć klanów. Dżiny Naqali - suche, logiczne piaski pustyni. Recenzja
- Planeta Nomino. Recenzja
- Planetarium, czyli Twój własny układ planetarny. Recenzja
- Playmobil: Ritterburg. Recenzja
- Pleasant Dreams - w krainie koszmarów. Recenzja gry
- Plusk! Trochę klocków i do wody. Recenzja.
- Pociągi Europa - czyli koleją przez Stary Kontynent. Recenzja
- Pocket Imperium - kieszonkowe 4x. Recenzja
- Pojedynek ninja. Recenzja
- Pokemon Rumble - recenzja przekrojowa
- Pokój 25 - czy uda ci się wydostać? Recenzja
- Pola Arle - z Rosenbergiem przez pory roku. Recenzja
- Pola Arle: Handel i Herbata - pola, ale też i statki. Recenzja
- Polska w budowie - Recenzja małżeńska
- Pomysłówka - znajdź słówka. Recenzja
- Poprzez wieki - mikro gra w mini cywilizację. Recenzja
- Port Royal - gdzie spotykają się piraci i punkty zwycięstwa. Recenzja
- Poseidon 1800 B.C. – spółki kolejowe w starożytnej Grecji. Recenzja.
- Posthuman, czyli postapokaliptyczna wędrówka. Recenzja
- Potwory w Nowym Jorku. Sequel "dla graczy"? Recenzja
- Potwory w Tokio. Betonożercy w Krainie Wiśni, Pałeczki i Seppuku
- Potwory w Tokio: Doładowanie. Mały, wielki dodatek.Recenzja.
- Pośród Gwiazd - czyli wieloosobowy pasjans
- Pośród Gwiazd - dwuosobowa (kontr)recenzja.
- Pretor - Jak zostać inżynierem cezara - Recenzja
- Prezencik - może być wredny. Recenzja.
- Prohis. Czas zarobić na przemycie. Recenzja.
- Projekt Manhattan - Reakcja Łańcuchowa. Czyli jak w domu dla rozrywki zbudować bombę. Recenzja
- Prosperity - recenzja
- Przebiegłe Wielbłądy - recenzja
- Przez Afrykę. Recenzja
- Przygoda z Afterglow Miniatures Game. Część 3: bardzo subiektywna opinia o systemie i uniwersum
- Pszczółki. Rewelacyjne dziecięce memory. Recenzja
- Pyramidion - czyli cuda czy tylko dziwy? Recenzja
- Pędzące jeże - czy jeże zastąpią żółwie? Recenzja
- Pędzące ślimaki. Trylogia Knizii? Recenzja
- Qubix - recenzja przekrojowa.
- Queen's Necklace, czyli od jubilera do szlachcica. Recenzja
- Qwirkle - losowe, a jednak przyjemne - Recenzja Małżeńska
- Racial Wars - recenzja.
- Racial Wars - rzut okiem.
- Raid & Trade. Recenzja
- Rancho - rodzinna rozrywka, czy nuda? Recenzja
- Realm of Wonder - Recenzja
- Red7 - wygrywasz albo odpadasz. Recenzja
- Reglamentacja: gra na kartki. Recenzja.
- Rekin - zapolujmy na rybki. Recenzja
- Relic Runners - wyścig przez dżunglę
- Rialto - recenzja.
- Rising Sun - recenzja
- Roar! Łap potwora. Recenzja
- Robot X. Wylicytuj i zbuduj. Recenzja
- Rodzinka.pl - czy rodzinka będzie w komplecie?
- Rok 1863 - powstańcze zmagania. Recenzja
- Rokoko, czyli worker placement w pięknej oprawie. Recenzja.
- Roll for the Galaxy - rzuć i rządź. Recenzja
- Roll for the Galaxy: Ambicja - recenzja
- Rondo - Knizia dla całej rodziny. Recenzja
- Rosyjskie Koleje - Do Władywostoku po punkty - Recenzja
- Rune Age - recenzja.
- Runebound - klimatyczna gra-legenda. Recenzja
- Runewars, czyli wojna o Terrinoth
- Rycerze i Zamki - czyli każdy orze jak może
- Ryzyk Fizyk - załóż się, że masz rację. Recenzja
- Rój - recenzja (wraz z dodatkami Komar i Biedronka)
- Rączki złączki - recenzja gry
- SHH - grać, nie gadać! Recenzja
- SOL, czyli planszowa gra we flagi. Recenzja
- Sabotażysta - idziemy po złoto.
- Sails of Glory, czyli epoka napoleońska na morzu. Recenzja.
- Salerno, czyli alianci lądują w kontynentalnej Italii. Recenzja
- Sans Alliés, czyli sudoku z wojennym akcentem w tle. Recenzja
- Santiago - plantacje z łapówkami w tle. Recenzja
- Sawanna - z kostkami w Afryce. Recenzja.
- Schinderhannes - myśl i zarządzaj ręką. Recenzja
- Schnipp Es! - czyli mundialowe pstrykanie
- Schrödinger’s Cats - żywe koty i martwa karcianka. Recenzja
- Secrets of the Lost Tomb. Coś dla cierpliwych miłośników przygodówek. Recenzja
- Seekers of a Hidden Light, czyli mistycy w roli głównej. Recenzja
- Semper Fidelis, czyli wielka batalia o Lwów. Recenzja
- Set - Recenzja
- Set - recenzja przekrojowa
- Shadows of Malice, czyli między światłem, a ciemnością. Recenzja.
- Shafausa - Helvetia Games Tome 2 - Recenzja
- Sheriff of Nottingham, czyli ciężkie życie średniowiecznego kupca
- Sherwood Forest, czyli chłopaki w rajtuzach. Recenzja
- Shinobi (Assassins) - kto kataną wojuje, od shurikenów ginie. Recenzja
- Siedem - karciania magia? Recenzja
- Signorie - recenzja
- Simurgh - smoki i włócznicy. Recenzja
- Simurgh: Zew Władcy Smoków. Recenzja
- Six - czarno-czerwona abstrakcja. Recenzja
- Skubane kurczaki - skub i ty! Recenzja
- Skull King. Przechytrzyć pirata. Recenzja
- Skup żywca - zabawa w dodawanie. Recenzja
- Skyliners - miasto z klocków. Recenzja
- Skyway Robbery, czyli podniebny skok stulecia. Recenzja
- Small City. Recenzja
- Smallworld: Podziemia. Recenzja
- Smart Egg. Recenzja
- Smash up - mieszaj, bij, wygrywaj! Recenzja
- Smocza dolina - smoczo-trudna zręcznościówka. Recenzja
- Smoczy Wyścig. I am Mother of Dragons.. wrrróć! Recenzja
- Space Alert - wytrzymać tylko 10 minut. Recenzja.
- Space Empires 4X. Recenzja.
- Spaghetti - bierki XXI wieku. Recenzja
- Spartakus: Krew i Zdrada. Recenzja gry i dodatków.
- Spinderella - uciekaj mrówko! Recenzja
- Spiskowcy. To wszystko już było. Recenzja
- Splendor, czyli klejnotowy zawrót głowy. Recenzja.
- Spyrium - gra karciana w klimacie steampunkowym.
- Star Wars X-Wing: Dawno temu w odległej galaktyce… walczyły B-Wingi
- Star Wars X-Wing: Prom typu Lambda - kosmiczny autobus w akcji
- Star Wars: Imperial Assault – recenzja dodatku Twin Shadows
- Star Wars: Przeznaczenie. Zestaw dla 2 graczy. Recenzja
- Star Wars: Rule the Galaxy - niech Los będzie z tobą. Recenzja
- Stawka większa niż życie - klimat, blef i przygoda. Recenzja
- Steam Park - czyli ostra jazda bez trzymanki
- SteamRollers: Maszyny Parowe. Recenzja
- Stinky Business. Recenzja
- Stockpile - giełda, akcje, bossy i bessy. Recenzja.
- Story Cubes - 9 kości, 54 obrazki i nieskończoność... Recenzja
- Strajk! Skok do wolności - edukacyjna gra planszowa
- Straszny Dwór. Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Recenzja
- Strife - recenzja. Czy można połączyć karciankę kolekcjonerską z eurogrą?
- Stronghold - czyli jak przegrać, ale wygrać
- Stronghold druga edycja - rzut okiem
- Stronghold. Wytrwaj do końca. Recenzja drugiej edycji.
- Studium w Szmaragdzie. Cthulhu, Holmes i... Zombie?
- Stupromilowy Biznes - recenzja
- Stupromilowy Biznes na trzeźwo
- Summoner Wars, czyli jak zostać Mistrzem Przywołań - recenzja
- Super Motherload - przekop Marsa. Recenzja
- Sushi Dice, czyli po japońsku bez pałeczek
- Sushi Go! - pyszna rybka podana na szybko! Recenzja
- Sutter's Mill - gorączka złota w Kalifornii. Recenzja.
- Swinging Jivecat Voodoo Lounge - impreza bez szału. Recenzja
- Szalona misja - planszowa platformówka. Recenzja.
- Szalone Wózki, czyli brawurowa gonitwa. Recenzja
- Szalone zegarki - ból głowy murowany. Recenzja.
- Szaolin Panda i szaolińskie mistrzostwa - Recenzja
- Szczęść Boże. Recenzja.
- Szklany szlak - wyrusz do Bawarii razem z Uwe. Recenzja
- Szmal, czyli "hajs się musi zgadzać". Recenzja.
- Szogun, czyli strategiczne przepychanki w Japonii. Recenzja
- Sztuka wojny - walcz, blefuj i kombinuj. Recenzja
- T.I.M.E. Stories - czas nie jest po naszej stronie. Recenzja
- Tajemnicze Domostwo - czyli nie taki Duch straszny...
- Tajemnicze Podziemia. Dla dzieci i na imprezy. Recenzja
- Tajniacy bez cenzury - recenzja
- Tajniacy. Ściśle T(F)ajna Gra Słowna. Recenzja
- Takamatsu. Biegaj w kółko i się nie zgub! Recenzja
- Takenoko – czyli wielka draka w cesarskim ogrodzie
- Takenoko. Bądź tu mądry i wykarm pandę. Recenzja
- Talon, czyli kosmiczne batalie. Recenzja
- Taluva - nie tylko z sentymentu
- Taluva - wyspa jak wulkan gorąca
- Tank Hunter 2e - seria gier. Recenzja
- Tash Kalar – Wieczny Mróz. Recenzja
- Tash-Kalar: Legendarna arena - jak nadać klimat grze logicznej. Recenzja
- Tata Miś. Kto pierwszy do wanny? Recenzja
- Tavarua. Jazda na fali. Recenzja
- Taverna - znajdź miejsce dla każdego! Recenzja
- Tempo - kreatywność na czas. Recenzja
- Tenzi, czyli poturlajmy się razem
- Teomachia - recenzja
- Termity - Insectima Hex! Recenzja
- Terra Mystica - recenzja.
- Terra. Recenzja
- Tezeusz: Boty. Recenzja.
- Tezeusz: Mroczna Orbita - czyli nosił Obcy razy kilka...
- The Capitals - Zbuduj własną metropolię na najwyższym poziomie i osiągnij zwycięstwo na światowej wystawie EXPO.
- The Convicted, czyli o skazańcach szukających odkupienia. Recenzja.
- The Fittest - wygraj reality show. Recenzja.
- The Godfather - recenzja
- The Golden Ages. Recenzja
- The Great War, czyli wielka wojna na planszy. Recenzja
- The King is dead. Recenzja
- The Pocket at Falaise, czyli niemieckie dywizje w potrzasku. Recenzja
- The Resistance: Agenci Molocha - recenzja
- The Shadow Over Westminster, czyli powstrzymać ciemność. Recenzja
- Think str8! - gra logiczna i rzuty kośćmi? Recenzja
- Thrash'n Roll - kariera kością się toczy. Recenzja
- Tichu, czyli gra, której zasad nie można wytłumaczyć - recenzja
- Timeline - recenzja przekrojowa
- Titans Tactics. Recenzja
- Tokaido - czyli o sztuce zwiedzania Japonii
- Top Secret - rozpracuj agenta - Recenzja
- Topoum - kret kretowi wilkiem. Recenzja
- Tornado Ellie - daj się porwać. Recenzja
- Tradycyjna Gra Bożonarodzeniowa - recenzja przekrojowa
- TrakkX - Rummikub inaczej. Recenzja
- Triominos, czyli domino na sterydach. Recenzja
- Troyes - średniowieczna Francja w obliczu kostek. Recenzja
- Trucizna (edycja 2016) - recenzja
- Trucizna, czyli jak dolać, żeby nie przelać
- Trzej przyjaciele z boiska - recenzja dodatku do Osadników: Narodziny Imperium
- Trzy małe świnki. Łamigłówka. Recenzja
- Twin Tin Bots - recenzja.
- Twoja kolej - zbij pieniądze na kolei. Recenzja.
- Tytus, Romek i A'Tomek – Knizia w świecie Papcia Chmiela. Recenzja.
- Tzolkin: Kalendarz Majów - recenzja.
- Ucho Króla, czyli negatywna interakcja rządzi. Recenzja.
- Ucieczka: Świątynia zagłady - recenzja
- Ufam Tobie - Dwa w jednym: Katolicka gra planszowa?
- Ufofarmer. Jak daleko pada jabłko... Recenzja
- Ulm - w cieniu katedry. Recenzja
- Unconditional Surrender! World War 2 in Europe. Recenzja.
- Unita - Helvetia Games Tome 3 - Recenzja
- Urban Panic - recenzja
- Valeria: Card Kingdoms. Recenzja
- Valhalla - przedpremierowa recenzja.
- Vercingetorix: Twilight of the Gauls. Recenzja
- Via Nebula. Recenzja
- Vikings Gone Wild - radosny deck building. Recenzja
- Villagers & Villains - The Borderlands, czyli przygraniczne harce. Recenzja
- Villagers & Villains, czyli zbuduj swoją osadę. Recenzja
- Virus! Zaraź wszystkich, uratuj swoje organy. Recenzja
- Viticulture - zostań mistrzem winiarstwa. Recenzja
- Voila! Cyrkowe sztuczki na czas. Recenzja
- W cieniu tronu. Na niespokojnym dworze. Recenzja
- W zakładzie - recenzja.
- W1815, czyli bitwa pod Waterloo w 15 minut. Recenzja
- Waggle Dance - cud miód? Recenzja.
- Wake up, Cthulhu! Recenzja
- Waleczne Piksele - czyli mała gra z wielką liczbą możliwości. Recenzja.
- War Card: Afganistan - recenzja multisensoryczna
- Warhammer Diskwars - recenzja
- Warhammer Quest: The Adventure Card Game. Co w Starym Świecie piszczy... Recenzja
- Wesoła Farma. Rolnik szuka… paszy. Recenzja
- West of Africa - krótka kołderka na morzu - recenzja
- Wiarusi. Przeżyć Wielką Wojnę - recenzja
- Wiedźmin: gra przygodowa - recenzja
- Wiek Pary. Mechaniczny świat. Recenzja
- Wielka Księga Szaleństwa - zwiedzamy lochy Hogw... Akademii Żywiołów! Recenzja
- Wieża duchów - recenzja
- Wikingowie na pokład. Wiking też czasem musi prowadzić zwyczajne życie. Recenzja
- Wilk, koza i kapusta - recenzja przekrojowa
- Wilkołak. Komiks paragrafowy. Recenzja
- Wilkołaki. Jak skorzystać na znanej zabawie. Recenzja
- Witkacy - puzzle w galerii. Recenzja (Patronat medialny BT)
- Wojownicy Podziemi, czyli wyjątkowa gra planszowa. Recenzja
- Wojowoce. Śliwka Żołnierka vs Al Melone. Recenzja
- World of Yo-Ho - gra planszowa fifty/fifty. Recenzja
- Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż. Recenzja
- Wsiąść do pociągu / Ticket to Ride: USA - recenzja.
- Wygnańcy: Oblężenie. Recenzja
- Wymyśl to! Znajdź słowo. Recenzja
- Wyprawa HMS Beagle, czyli o tym jak Robinson Crusoe spotkał Karola Darwina...
- Wyprawa na biegun - nie daj się skołować. Recenzja
- Wyrocznia delficka - Feld inaczej. Recenzja
- Wysokie napięcie - krytyczny rzut okiem. Recenzja
- Wyspa Skye. Recenzja
- Wyścig pingwinów. Recenzja
- Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru. Chcesz w Mordor? Recenzja
- X-Wing Gra Figurkowa - panegiryk, czyli dlaczego warto?
- Yamataï. Recenzja
- Yeti - czego się nie robi dla dobrego zdjęcia. Recenzja
- Yomi - pojedynek umysłów. Recenzja
- Yu-Gi-Oh Heroclix Starter - unboxing
- Yu-Gi-Oh Heroclix Starter, czyli potyczka w klimatach fantasy - recenzja
- Z drogi śledzie, pociąg jedzie - recenzja.
- Zaginione wyspy - kryształy i cyklopi. Recenzja
- Zagłada Atlantydy - recenzja przekrojowa
- Zające na łące - inna odsłona "pędzącej trylogii". Recenzja
- Zakazana Wyspa - druga recenzja
- Zakazana Wyspa - recenzja
- Zakazane Gwiazdy - recenzja
- Zaklinacze. Zaklinanie, czarowanie... Recenzja
- Zaklęta wieża - recenzja
- Zamki Burgundii - rzucaj i buduj. Recenzja
- Zapraszamy do Podziemi - recenzja
- Założyciele Imperium, czyli pasjans z Cezarem w tle. Recenzja
- Zbuduj swoje miasto - Recenzja Małżeńska
- Zero - Od bohatera do zera - Recenzja
- Zimby Mojo. Zostań królem kanibali. Recenzja
- Zimna wojna: CIA vs KGB - recenzja
- Zlot pingwinów - bez parasola się nie obędzie. Recenzja
- Zmiennicy, czyli fiatem i polonezem po Warszawie
- Zombiaki 2 : Atak na Moskwę
- Zombiaki Ameryki. Podróż (prze)życia. Recenzja
- Zombie 15 - masz 15 minut, żeby przetrwać. Recenzja gry.
- Zombies!!! - recenzja
- Zpocalypse - zombie i atomowy holocaust. Recenzja.
- Zwierzaki cudaki... że lwa nie rozpoznasz. Recenzja
- Zwierzaki na tratwie, czyli kto się zmieści i płynie. Recenzja
- Zęby Smoka, czyli co w smoczej paszczy siedzi - recenzja
- Złocone ostrze, Przebudzenie gór, W sieci i Upadek - rzut okiem na dodatki do Runebounda
- Złote miasto - recenzja przekrojowa
- Łamigłówki zapałczane - recenzja.
- Łap Robala! - Recenzja
- Łotry - bez skrupułów. Recenzja
- Łowcy smoków - recenzja przekrojowa
- Łzy bogini Nuwy. Komiks paragrafowy. Recenzja
- Śpiące królewny - recenzja
- Świat Dysku: Sekary. Recenzja.
- Świat Dysku: Wiedźmy - recenzja
- Żyrafometr - wyobraźnia liczb. Recenzja
- Żółwie z Galapagos - złóż najwięcej jaj. Recenzja
Ta strona używa plików cookies w celu usprawnienia swojego działania. Zgadzam się Privacy & Cookies Policy