Board Times – gry planszowe to nasza pasja

  • Strona główna
    • Lista nagrodzonych w konkursie dla głosujących w Planszowym Gram Prix 2018
    • Wyniki plebiscytu Planszowe Gram Prix 2018
    • Dego. Wideounboxing na Wojennik TV
    • Przegląd Planszowy #1121
    • Przegląd Planszowy #1120
  • Newsy
    • Przegląd Planszowy #1121
    • Przegląd Planszowy #1120
    • Przegląd Planszowy #1119
    • GRY PLANSZOWE W PIGUŁCE #1118
    • GRY PLANSZOWE W PIGUŁCE #1117
  • Recenzje
    • SteamRollers: Maszyny Parowe. Recenzja
    • Kości obfitości – zapełnij ogródek i wykarm świnkę. Recenzja
    • Photosynthesis – recenzja gry
    • Rekin – zapolujmy na rybki. Recenzja
    • Gra o tort – gra bez grama zakalca?
  • Plebiscyt Planszowe Gram Prix 2018
    • Wyniki plebiscytu Planszowe Gram Prix 2018
    • Lista nagrodzonych w konkursie dla głosujących w Planszowym Gram Prix 2018
    • Regulamin plebiscytu Planszowe Gram Prix
    • Lista nominacji
    • Nagrody
  • Spis recenzji
  • Publicystyka
    • Top 10 par gier wojennych z tą samą ilustracją na okładce
    • Klimat w grach planszowych – co sprawia, że gra ma klimat?
    • Planszówkowy drugi obieg – poradnik
    • Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia!
    • Gdy nie ma z kim grać – karcianki i planszówki na PC cz.5 Planszówki
  • Dla początkujących
  • Redakcja
  • Reklama

Spis recenzji

0  1  3  5  6  7  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L
M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  Ł  Ś  Ż
  • 0

  • 07 Zgłoś Się - zgadnij kotku, co mam w ręku. Recenzja.
  • 1

  • 1, 2, 3! Szukam! - recenzja
  • 10 minut. Bang, nie żyjesz! - recenzja
  • 111 - Jak zostać asem przestworzy? Recenzja
  • 1655: Habemus papam - jak zostać papieżem. Recenzja.
  • 1989 Jesień Narodów. Pierwszy kontakt i wrażenia.
  • 1989 Jesień Narodów. Recenzja.
  • 3

  • 3 Traki - recenzja przekrojowa
  • 303 - recenzja przekrojowa
  • 5

  • 51 Stan - recenzja przekrojowa
  • 51. Stan. Master Set. Recenzja z jajem
  • 6

  • 6. bierze! 6 nimmt! Category 5 - Recenzja
  • 7

  • 7 Cudów Świata: Pojedynek. Recenzja
  • 7 Ronin - A było ich siedmiu...
  • 7 Smoków, czyli ciekawy tytuł do kieszeni.
  • 7 dni Westerplatte - czyli o tym, że Robinson mnie rozpieścił. Recenzja
  • 7. W obronie Lwowa. Samoloty i konnica. Recenzja.
  • A

  • A Matter of Honor, czyli Legend of the Five Rings dla żółtodziobów
  • Aarrr! - recenzja gry pirackiej
  • Abalone Offboard - recenzja.
  • Activity Original - stare dobre kalambury. Recenzja
  • Adrenalina. First Blood - recenzja
  • Adventure Tours - Seiji Kanai w innej odsłonie. Recenzja
  • Aeroplany - jak kupować, budować i latać
  • Afterglow Mianiatures Game. Część 1: czym jest AMG i jak się za to zabrać?
  • Afterglow Mianiatures Game. Część 2: zarys rozgrywki
  • Agricola - Chłopi i ich zwierzyniec: Jeszcze więcej budynków do zwierzyńca - Recenzja
  • Agricola Family Edition. Agricola raz jeszcze. Recenzja
  • Agricola: Talia graczy - Recenzja
  • Agricola: chłopi i ich zwierzyniec - recenzja przekrojowa
  • Akademia Smoczych Wrót - jak wyszkolić maga. Recenzja
  • Alcatraz: The Scapegoat - recenzja przekrojowa
  • Alchemists, czyli poznajemy sekrety alchemii - recenzja
  • Ale historia! Niby tylko quiz... Recenzja
  • Altaria: Starcie Wymiarów, czyli niebiescy kontra czerwoni
  • Altiplano - o sztuce zarządzania workiem. Recenzja
  • Amber - recenzja.
  • Among Nobles - arystokraci się żenią. Recenzja
  • Amphipolis - być jak Indiana Jones. Recenzja
  • Andromeda. Co kryje wrak statku dawnej cywilizacji? Recenzja
  • Antarctica - przewagi, przewagi, przewagi... Recenzja
  • Apacze i Komancze, czyli Bizony, Indyki i Łososie - recenzja
  • Archelino - feng shui na Arce Noego. Recenzja
  • Archipelago: War & Peace. Recenzja.
  • Argent: Summer Break, czyli wakacje w szkole magii. Recenzja
  • Argent: The Consortium, czyli szkoła magii szuka nowego szefa. Recenzja.
  • Arka Zwierzaków - czyli pomóżmy Noemu
  • Arkana Miłości - recenzja (18+)
  • Arkana Miłości: Kochankowie - recenzja (18+)
  • Assault on Doomrock. Recenzja.
  • Asteriks i spółka - recenzja
  • Astro Jam, czyli z logiką w kosmosie - recenzja
  • Atacama - logiczne zmagania o najlepsze kopalnie. Recenzja
  • Autarcha - abstrakcyjna wojna. Recenzja
  • Avalon - odwieczna walka dobra ze złem, czyli gra imprezowa w arturiańskich klimatach
  • Aztekowie - recenzja dodatku do gry Osadnicy: Narodziny Imperium
  • B

  • BIOS: Megafauna – dinozaury i ssaki walczące o dominację na świecie. Recenzja.
  • Babelo - kalambury dla leniwych.
  • Baby blues - jak się nie rozpłakać ? Recenzja
  • Bad Bunnies - króliczkowe starcie. Recenzja
  • Badacze głębin - Ile jest Felda w Feldzie? Recenzja
  • Baronia, czyli bezkrwawa walka o terytorium. Recenzja
  • Baseball Highlights: 2045, czyli home run na planszy. Recenzja
  • Basilica - recenzja
  • Bastion. Obrona twierdzy. Recenzja
  • Batavia - recenzja przekrojowa
  • Battlelore 2nd Edition, czyli powrót do Terrinoth
  • Battlestar Galactica - recenzja
  • Battlestar Galactica: Pegasus - grać czy nie grać?
  • Battlestar Galactica: Świt - recenzja
  • Batyskaf - zanurz się w podwodny świat i złap je wszystkie. Recenzja
  • Beasty Bar. Najlepsza impreza w mieście! Recenzja
  • Biegnij chłopcze, biegnij... Zombie Terror. Recenzja
  • Big Deal - i ty możesz zostać milionerem. Recenzja
  • Black & White, czyli wielka batalia na małej planszy. Recenzja.
  • Black Hat, czyli rywalizacja hakerów. Recenzja
  • Blood Rage - recenzja gry "na wspak"
  • Bohaterowie wyklęci - O wolną i niepodległą
  • Bongo - Recenzja
  • Bonsai. Czy drzewo można budować? Recenzja
  • Boost! Recenzja
  • Boss Monster - stwórz swoje przytulne lochy. Recenzja
  • Boss Monster. Jeśli zostać Bossem, to tylko podziemnego świata. Recenzja.
  • Boss Monster: Następny poziom. Recenzja
  • Boss Monster: Twarde lądowanie. Recenzja
  • Bountytown - ballada o Dzikim Zachodzie. Recenzja
  • Boże Igrzysko: Magnaci. Gra o Rzeczpospolitą. Recenzja
  • Bright Future. Dyskietki postapokalipsy. Recenzja.
  • Broom Service - Szalone czarownice. Recenzja
  • Budowniczowie: Średniowiecze. Kto zbuduje katedrę? Recenzja
  • Bumerang - recenzja.
  • Bärenpark. Park dla misiów. Recenzja
  • Bąbelsy - zmagania w pionie i w poziomie! Recenzja
  • C

  • CV - Co by było, gdyby...? Życie na planszy
  • CVlizacje - szybki kurs przez wieki. Recenzja.
  • Callisto. Czy brzydkie kaczątko okaże się łabędziem? Recenzja
  • Camel Up Cards - pędem po kartach. Recenzja
  • Capital - sen o Warszawie. Recenzja
  • Cappuccino - jedna filiżanka to za mało. Recenzja
  • Captain's Wager - piracki hazard. Recenzja
  • Carcassonne - recenzja
  • Carcassonne: Star Wars Edition - Recenzja gry
  • Cargotrain, czyli mknące pociągi towarowe. Recenzja.
  • Carnival Zombie - Jedna Noc to za mało
  • Caverna: Cave vs Cave. Mini Kawerna. Recenzja
  • Chaos w Starym Świecie z dodatkiem. Krew dla boga krwi! Recenzja.
  • Chaosmos, czyli pogoń za... Ovoidem. Recenzja
  • Chicken Wings - uciekające kurczaki. Recenzja
  • Chrum, Chrum! Recenzja
  • Churchill, czyli wielka trójka decyduje o losach świata. Recenzja
  • Circus Flohcati. Remik na dopalaczu. Recenzja
  • Citrus - logiczna plantacja. Recenzja
  • City Tycoon - recenzja.
  • Ciężarówką przez Galaktykę - poszalejmy w kosmosie. Recenzja
  • Clans of Caledonia (Klany Kaledonii). Szkocki handel. Recenzja
  • Clash: Jihad vs. McWorld - Wojna wpływów - Recenzja
  • Cluedo Game of Thrones. Śledztwo w King's Landing i Meereen. Recenzja
  • Cluedo shuffle i Zgadnij kto to? shuffle - recenzja
  • Colorio - recenzja przekrojowa
  • Completto - niby tylko liczby... Recenzja
  • Conan - relacja z rozgrywki
  • Conceptus Masters - myślenie w kilku wymiarach.
  • Conflict of Heroes: Awakening the Bear! (drugie wydanie). Recenzja
  • Conquest at Kismet - potyczki w kosmosie. Recenzja
  • Cortex dla dzieci - rozwój murowany. Recenzja
  • Councils & Contracts - Było sobie miasto
  • Craftsmen, czyli Settlersi na planszy
  • Crowns - recenzja
  • Curling - zawody sportowe czy gra planszowa? Recenzja
  • Cytadela - recenzja
  • Cywilizacja: Poprzez wieki. Recenzja
  • Czarne Historie - recenzja
  • Czarne Historie 5 / Białe Historie - recenzja.
  • Czas Zaorać Socjalizm. Starcie w alternatywnej rzeczywistości. Recenzja
  • Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa. Komiks paragrafowy. Recenzja
  • D

  • D-Day at Peleliu, czyli krwawa jatka na Pacyfiku. Recenzja.
  • Dale of Merchants 2 - co nowego w dolinie? Recenzja
  • Dale of Merchants. Dolina kupców. Recenzja
  • Dawno, dawno temu - recenzja
  • Deck Building: The Deck Building Game - gra (nie) w dechę. Recenzja
  • Deep Sea Adventure, czyli skok na głęboką wodę. Recenzja.
  • Der unendliche Fluss. Niekończąca się rzeka. Recenzja
  • Desert Island - karciany Robinson Crusoe? Recenzja
  • Destroy BCN! Barcelona do likwidacji. Recenzja
  • Diamenty. Jak daleko zajdziesz? Recenzja
  • Dice Brewing, czyli dorzuć kostkę na stertę chmielu. Recenzja
  • Dig Mars. Co się kryje pod powierzchnią Marsa? Recenzja
  • Dig Mars. Recenzja. Czas na odwierty na Marsie.
  • Dino Kontra Dino - starcie tytanów. Recenzja
  • Dinopody - czyli jak nabić kogoś w stegozaura...
  • Disater on Everest – od sielanki w ogłoszeniu do walki o życie na stoku. Recenzja
  • District-Z. Karty, kości i zombie. Recenzja gry
  • Dixit - recenzja przekrojowa
  • Do boju, towarzysze! Recenzja
  • Dobre i złe duchy - recenzja
  • Dodge Dice - punkty to zło! Recenzja
  • Domek - po prostu przeuroczo! Recenzja
  • Dominion Imperium, czyli cesarstwo na wyciągnięcie ręki. Recenzja
  • Dominion Intryga, czyli zakulisowe rozgrywki. Recenzja
  • Dominion Przystań, czyli wypływamy na nowe wody. Recenzja
  • Dominion Złoty Wiek, czyli idziemy na zakupy. Recenzja
  • Dominion, czyli deckbuilding na piedestale. Recenzja
  • Domus Domini - produkcja jedzenia w klasztorze. Recenzja.
  • Donkey Derby - masakra na planszy. Recenzja
  • Draco Magi. W świecie smoków i magii. Recenzja
  • Dracula - recenzja
  • Dragons, czyli pewien klasyk na sterydach. Recenzja
  • Drakon - smocze zabawy. Recenzja.
  • Dreams - milion gwiazd na niebie lśni. Recenzja
  • Dunderhead. History's first genius. Recenzja.
  • Dungeons & Dragons Adventure System, czyli dlaczego seria gier przygodowych D&D jest taka lubiana? Recenzja
  • Dust Tactics, czyli druga wojna światowa inaczej. Recenzja
  • Duuuszki - czyli nasze swojskie Geistesblitz. Recenzja
  • Duuuszki w kąpieli. Duchowe kąpiele. Recenzja
  • Dwar7s Fall. Budować, kopać, przeszkadzać. Recenzja
  • Dzieci z Carcassone - recenzja.
  • Dziedzictwo - Jak zostać protoplastą? Recenzja
  • E

  • Eight Epics. Klątwa 16 kart. Recenzja
  • Ekspedycja - Poczuj się jak Indiana Jones! Recenzja
  • Elementum - czy masz odwagę stać się najpotężniejszym magiem?
  • Elizjum - dawno temu w Grecji. Recenzja.
  • Emergence Event, czyli eksploracja kosmosu dla zuchwałych. Recenzja
  • Empatio. Recenzja.
  • Empires in America, czyli Wojna siedmioletnia w Ameryce. Recenzja
  • Epic Resort, czyli paladyn i ranger na wakacjach. Recenzja
  • Epoka Kamienia Junior. Recenzja
  • Ewolucja - Walka o przetrwanie. Recenzja
  • Ewolucja. Kolorowy sucharek. Recenzja
  • Ewolucja. Rozszerzenie. Jeszcze więcej i jeszcze ciekawiej. Recenzja
  • Exodus Proxima Centauri Revised Edition – 3 z 4X: recenzja
  • Exoplanets - jak powstało życie. Recenzja
  • Exposed - złodzieje, złodzieje, wszędzie złodzieje! Recenzja
  • Extra! Extra! - Czy papier ma wielką przyszłość? Recenzja
  • F

  • FUSE - zaraz wszystko wybuchnie. Recenzja
  • Fantahzee: Hordes & Heroes - bo fantazja jest od tego. Recenzja
  • Fantazja - kafelkowe królestwo. Recenzja
  • Fasolki - recenzja
  • Fauna Junior - recenzja
  • Fief: France 1429, czyli o tym, jak zostać średniowiecznym Lordem lub Lady. Recenzja
  • Fields of Despair, France 1914-1918. Recenzja
  • Fight for Olympus. Miejsce dla nowego boga jest tylko jedno. Recenzja
  • Firefly - serial na planszy. Recenzja
  • First to Fight - czyli polskie ścieżki chwały w trakcie II wojny światowej - Recenzja
  • Five Seals of Magic - zapieczętowani. Recenzja
  • Flea Market, czyli czym zaskoczy nas pchli targ. Recenzja
  • Fleet Commander: 1 - Ignition - prawdziwe gwiezdne wojny. Recenzja.
  • Fleet. Poprowadź swoją flotę rybacką. Recenzja
  • Fleets: The Pleiad Conflict - Recenzja
  • Flick'em Up - popstrykajmy kowbojami. Recenzja
  • Fliper - trójkątne Dobble? Recenzja
  • Fluxx oraz Zombie Fluxx, czyli chaos na stole. Recenzja
  • Founders of the Empire. Zabawa w osadników. Recenzja
  • Freak Shop. Butik z osobliwościami. Recenzja
  • Frontier Stations - jak współpracować w kosmosie. Recenzja.
  • Fun Farm - o przygodach piankowych zwierząt. Recenzja
  • G

  • Gaja - stwórz świat na nowo. Recenzja
  • Galaxy of Trian, czyli polska recepta na podbój kosmosu. Recenzja
  • Gamedec: gra neoplanszowa – recenzja
  • Gangi Nowego Jorku - pnij się w górę. Recenzja
  • Gears of War, czyli ostatni ludzki bastion. Recenzja.
  • Geekmod - akcesoria do gier planszowych - recenzja
  • Gigamon. Recenzja
  • Gloobz - bądź szybszy niż myśl. Recenzja
  • Glory to Rome / Na Chwałę Rzymu - recenzja
  • Glück Auf: Das große Kartenspiel. Recenzja
  • Gnaj robaczku! Wyścig pod ziemią. Recenzja
  • Golan '73, czyli wojna Jom Kippur na planszy. Recenzja
  • Gold West - Dziki Zachód z przewagami w tle. Recenzja
  • Good Cop, Bad Cop. Recenzja
  • Goool! - Piłka jest okrągła - Recenzja
  • Gra o Tron II edycja - recenzja
  • Gra o Tron: Gra karciana – Druga edycja - recenzja
  • Gra o miód - chaos w ulu. Recenzja
  • Gra o tort - gra bez grama zakalca?
  • Granie w Malowanie, czyli malarstwo dla najmłodszych. Recenzja.
  • Great Western Trail - mokry sen weterynarza. Recenzja
  • Green Beret: Vietnam, czyli komandosi za liniami wroga. Recenzja
  • Gringo - czyli Skull & Roses po polsku
  • Grunwald 1410, czyli zakon krzyżacki na kolanach. Recenzja
  • Guns & Steel. Historia ludzkości. Recenzja
  • H

  • Halli Galli - (prawie) recenzja
  • Halo: Fleet Battles – The Fall of Reach. Recenzja
  • Hanabi - z fajerwerkami czy bez?
  • Hanafuda. Recenzja
  • Hansa - recenzja.
  • Hawana - recenzja przekrojowa
  • Heavy Steam, czyli starcie tytanów. Recenzja
  • Hej! To moja ryba! - Może i kra jest nasza, ale ryba jest moja - Recenzja
  • Helios - słoneczny sucharek. Recenzja
  • Helvetia Cup - Helvetia Games Tome 1 – Recenzja
  • Heroes of Normandie, czyli film wojenny na planszy. Recenzja
  • Heroes of the Great War: Limanowa 1914 na Kickstarterze!
  • Herosi - magiczne bitwy i stukot kości. Recenzja
  • High Frontier - symulacja lotów w kosmos.
  • Historia. Recenzja
  • Hocki Klocki - baw się do rozpuku. Recenzja
  • Hokus Pokus! - gdzie się podział królik? Recenzja
  • Hollywood - amerykańskie kino z rosyjskim scenariuszem. Recenzja
  • Homeland - dobrze być zdrajcą. Recenzja
  • Hook! Gra dla prawdziwych piratów. Recenzja.
  • Hooop - recenzja.
  • Hooop, czyli co ciekawego jest w skaczących żabach? Recenzja małżeńska
  • Hooyah: Navy SEALs Card Game - gra kooperacyjna
  • Horror w Arkham, czyli klimatyczne rzucanie kostkami
  • Hostage Negotiator, czyli zostań policyjnym negocjatorem. Recenzja
  • Hot Tin Roof - w pogoni za rybą. Recenzja
  • Hundred Days 20, czyli bitwy pod Waterloo i pod Tolentino. Recenzja
  • Hunt: The Unknown Quarry, czyli kto tu na kogo poluje? Recenzja.
  • I

  • I, Spy, czyli ciężki żywot szpiega. Recenzja.
  • IQ Twist - recenzja
  • Ice Cool - berek z pingwinami. Recenzja
  • Imago - lekcja wyobraźni. Recenzja
  • Imionki - wymyśl imię. Recenzja
  • Imperializm: Droga ku dominacji. Recenzja.
  • Imperium Atakuje - czyli Descent na sterydach w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Recenzja
  • Imperium w 8 minut - czyli błyskawiczne imperium - Recenzja
  • Impuls - edycja polska. Recenzja
  • Impulse - kosmos możliwości w karcianym 4X. Recenzja.
  • In the Trenches: Devil Dogs. Recenzja
  • Infection: Humanity’s Last Gasp - samotna walka o przyszłość ludzkości. Recenzja
  • Innowacje - recenzja przekrojowa
  • Innowacje: Echa przeszłości. Recenzja
  • Istambuł - i znów jesteś kupcem. Recenzja (patronat medialny BT)
  • Istanbul - na bazarze w dzień handlowy...(Patronat medialny BT)
  • J

  • Jaipur - Na straganie - Recenzja
  • Jaskinia - recenzja.
  • Johari - indyjscy kupcy. Recenzja.
  • Jurasik - recenzja przekrojowa
  • Justice League: Dawn of Heroes. Recenzja
  • K

  • Kacper Ryx i Król Żebraków. Recenzja
  • Kakao - niby Carcassonne, a jednak nie. Recenzja
  • Kaleva - logicznie wśród fińskich mitów. Recenzja
  • Karak - familijne RPG. Recenzja
  • Karmaka - na początku był żuk. Recenzja
  • Kawaguchi's Gamble: Edson's Ridge, czyli przełomowy moment bitwy o Guadalcanal. Recenzja.
  • Kawerna. Rolnicy z jaskiń. Przygoda na roli. Recenzja
  • King of Tokyo - recenzja
  • Kingdomino - domino w nowych szatach. Recenzja
  • Klub utracjuszy - i nie będzie już niczego. Recenzja
  • Kolej na Kolej. Kościana logistyka. Recenzja
  • Kolorowe Biedronki - bo w każdej biedronce drzemie kobieta. Recenzja
  • Komiks - recenzja
  • Koncept - Kalambury inaczej - Recenzja
  • Konwój - recenzja
  • Konwój 2.0 - Recenzja
  • Korsar. Do Abordażu! Recenzja
  • Kosmiczna eskadra - recenzja
  • Kosmiczne Spotkania - recenzja
  • Kosmiczni piraci nie tacy straszni, jak ich malują - Recenzja
  • Kości obfitości - zapełnij ogródek i wykarm świnkę. Recenzja
  • Kraby - recenzja przekrojowa
  • Kroko-loko - złap krokodyla. Recenzja
  • Krosmaster Junior. Recenzja.
  • Krwawa oberża. Gość w dom, Bóg w dom. Recenzja
  • Krwiopijca, czyli jak być złośliwym deweloperem. Recenzja gry.
  • Kryptos - rozszyfruj przeciwnika. Recenzja
  • Król i Zabójcy - Gdy król chodzi piechotą. Recenzja
  • Królestwo w Budowie, czyli suchar z belgijską czekoladą
  • Księstwo - recenzja
  • Kto drugi, ten lepszy - czyli jak zdobyć srebrny medal. Recenzja.
  • Kto pozmywa? - Czy ktoś lubi zmywanie? Recenzja
  • Kto z Kim? - recenzja
  • Kulami - logiczne mistrzostwo świata. Recenzja
  • Kurze Wojny, czyli recenzja o tym, że w każdej Mafii jest Wilkołak
  • Kwiatki - wiosna, ach to ty! Recenzja
  • Kółka i spółka. Recenzja
  • L

  • LYNGK - połącz wszystko. Recenzja
  • La Cosa Nostra. To nic osobistego. To czysty biznes - Recenzja
  • Labirynt: Wojna z Terroryzmem 2001-?, czyli nowość lub klon.
  • Lanterns: The Harvest Festival. Trochę inne Carcassonne. Recenzja
  • Las Vegas - Alea iacta est. Recenzja
  • Legends of Alliance - aplikacja mobilna do gry "Star Wars: Imperial Assault". Recenzja bez spojlerów
  • Legendy Krainy Andor - Zostań obrońcą królestwa - Recenzja
  • Lembitu. Recenzja
  • Letnisko - gra z kolejką w tle
  • Level 7 Omega Protocol - taktyczny dungeon crawler
  • Lift it! Buduj (z) głową. Recenzja
  • List miłosny - Ludzie listy piszą, miłosne również... - Recenzja Małżeńska
  • Littlest Pet Shop Shuffle i My Little Pony Shuffle - recenzja
  • LogIQ, czyli choreografia dla księżniczek. Recenzja
  • Lords of War: Władcy Wojny - Orkowie kontra Krasnoludy. Recenzja
  • Lorenzo il Magnifico. Florencki worker placement. Recenzja
  • Lotti Karotti. Złap marchewkę. Recenzja.
  • Lublin 1317-2017. Siedem wieków tworzenia miasta. Recenzja
  • Lutèce - prawie jak w Asteriksie. Recenzja
  • M

  • M/S Batory - statek dedukcji. Recenzja
  • MBT, czyli ZSRR jedzie z wycieczką na zachód. Recenzja
  • MUMIA. Wyścig w bandażach - recenzja
  • Madeira - recenzja.
  • Mage Wars: Arena - zaklęć moc. Recenzja
  • Magia i Myszy - czyli przygody, kości i tona klimatu. Recenzja
  • Magnum Sal - recenzja przekrojowa
  • Majestat: Królewska korona z punktów. Recenzja
  • Mamy szpiega! Recenzja
  • March of the Ants, czyli zbuduj swoje własne mrowisko. Recenzja.
  • Marco Polo - niech kostki wyznaczą twój szlak. Recenzja
  • Marvel Dice Masters: The Amazing Spider-Man. Recenzja
  • Maskarada - recenzja.
  • Maskarada Rozszerzenie.Stań się maską. Recenzja
  • Master of Orion. Gra planszowa czy karcianka? Recenzja
  • Matcha - recenzja
  • Maze Racers - zbuduj labirynt i ścigaj się! Recenzja
  • Maître Renard/Master Fox - Recenzja
  • Małe Epickie Królestwa - faktycznie epickie? Recenzja.
  • Mały Książę - recenzja
  • Mały Książę. Droga do gwiazd. Droga usiana gwiazdami. Recenzja
  • Media - nowa kategoria w Planszowym Gram Prix - lista wstępna
  • MegaWojownicy. Recenzja.
  • Mercatores. Szybki handel towarami. Recenzja
  • Merlin Zin Zin - uciekając przed...kotem. Recenzja.
  • Mess Machine - chryja w fabryce zabawek. Recenzja
  • Metallum - górnictwo w odległych częściach galaktyki. Recenzja.
  • Metropolia - mała gra, wielkie miasto. Recenzja
  • Metropolia Remont - czas na zmiany. Recenzja
  • Mexica - dziel i punktuj. Recenzja
  • Micro Monsters - recenzja.
  • Midnight Legion: Operation Deep Sleep. Recenzja
  • Might & Magic Heroes - recenzja
  • Milionerzy i bankruci - czyli rzecz o grubej forsie. Recenzja
  • Mille Bornes - czyli wyścigi sprzed 59 lat
  • Misja: Kolonizacja. Zdobądź kosmos! Recenzja
  • Mistfall - epicka gra przygodowa. Recenzja
  • Mniam mniam, czyli łańcuch pokarmowy dla najmłodszych
  • Mob Town. Zwierzęca Mafia - Recenzja
  • Moje dinozaury. Recenzja
  • Mombasa - euro w Afryce. Recenzja
  • Mondo - recenzja
  • Monopoly Deal Shuffle i Transformers Shuffle - recenzja
  • Mottainai - jeszcze raz Na Chwałę Rzymu. Recenzja
  • Motto - jakimi wartościami kierujesz się w życiu? Recenzja
  • Mount Everest, czyli turystyka w Himalajach
  • Mr House, czyli damy radę?
  • Mr. Jack - pojedynek dwóch umysłów. Recenzja
  • Mr. Jack Pocket - recenzja
  • Mr. Jack in New York - nowa arena zmagań. Recenzja
  • Munchkin Conan - bo co jest najważniejsze w życiu? Wbijanie poziomów! Recenzja
  • Munchkin Legendy. It's gonna be legen - wait for it - dary. Recenzja
  • Murano - weneckie szkiełka. Recenzja.
  • Myszki w opałach, czyli jak dobrać się do spiżarni. Recenzja
  • Mythotopia - wywalcz swój kawałek ziemi. Recenzja.
  • Myths at War - recenzja
  • N

  • NOX - czyli rzecz o kościotrupach
  • Na sprzedaż, czyli mała, niepozorna gra, a cieszy. Recenzja
  • Najeźdźcy z Północy - wikingowie okiem południowca. Recenzja
  • Namiestnik. Recenzja
  • Napoleon against Russia, czyli francuska wycieczka na Kreml. Recenzja
  • Neuroshima Hex! 3.0 - recenzja.
  • New Amsterdam - jak handlować z Indianami? Recenzja
  • New Salem. Recenzja.
  • Next War: Taiwan, czyli ChRL bierze sprawy w swoje ręce. Recenzja
  • Nie Testowaliśmy Tego Wcale + Nie Testowaliśmy Tego Również. Oni faktycznie tego nie testowali. Recenzja
  • Niebezpieczna wyprawa - blef, krokodyl i most. Recenzja.
  • Niezłe ziółka - zbieraj i sadź! Recenzja
  • Noble Treachery: The Last Alliance - Recenzja
  • Nothing Personal. To tylko biznes. Recenzja
  • Nowe pokolenia - umieraj, ale umiejętnie. Recenzja
  • Nowy Jork 1901 - zbuduj swój drapacz chmur. Recenzja
  • O

  • ONUS! Rome vs Carthage. Kryptonim "Total War" - recenzja
  • Obecność. Poczuj niebezpieczeństwo, wygraj o włos. Recenzja
  • Obóz Ninja. Poznaj wschodnie style walki. Recenzja
  • Ocaleni - klimatyczne euro postapo? Recenzja
  • Od Helu do Wawelu - wymagająca geografia Polski. Recenzja
  • Oddville - recenzja
  • Odkrycia. Dzienniki Lewisa i Clarka. Recenzja
  • Ognisty Podmuch, czyli kostki pożar i strażacy – recenzja małżeńska
  • Ogródek, czyli tetris na rabatkach. Recenzja
  • Okko - nieoszlifowany diament.
  • Old Town Robbery - przychodzi kaktus do lekarza... Recenzja
  • Om Nom Nom, czyli zabawa w kotka i myszkę.
  • Omega Centauri, czyli EXPLORE.EXPAND.EXPLOIT.EXTERMINATE. Recenzja
  • Orléans - zdobądź sławę i bogactwo za pomocą worka. Recenzja.
  • Orléans: Invasion - Orlean w obliczu wojny. Recenzja
  • Ortus, czyli godny następca szachów. Recenzja
  • Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi - recenzja dodatku
  • Osadnicy: Narodziny Imperium - recenzja
  • Over/Under - za dużo czy za mało? Recenzja
  • Owce na wypasie, czyli co się dzieje na dziurawych łąkach. Recenzja
  • P

  • Packa na muchy - recenzja
  • Packa na muchy. Edycja 2016. Recenzja
  • Pamiętne historie - recenzja
  • Pan Listonosz Express - recenzja
  • Pan tu nie stał - recenzja
  • Pandemia: Laboratorium, czyli jak odcinać kupony. Recenzja
  • Pandemia: Lekarstwo - tylko kości mogą nas uratować. Recenzja.
  • Pandemia: Na krawędzi. Recenzja
  • Panic Lab - w pogoni za amebami. Recenzja małżeńska.
  • Panic Mansion - wszystko się trzęsie. Recenzja
  • Patchwork - och szycie kocham cię nad życie. Recenzja
  • Pax Porfiriana, czyli zostań meksykańskim hacendado. Recenzja
  • Pax Renaissance, czyli zostań bankierem. Recenzja
  • Peloponnes - recenzja
  • Pentos - i ty możesz zostać czarodziejem - recenzja
  • Pestka, drops, cukierek. Recenzja
  • Photosynthesis - recenzja gry
  • Pic na wodę! - rysować każdy może. Recenzja
  • Piekło Okopów - nauka historii z planszówką. Recenzja.
  • Pingwiny z Madagaskaru - czyli nieloty kontratakują! Recenzja
  • Piraci Karaibska Flota - recenzja.
  • Pizza XXL - czyli łapaj pan ciasto! Recenzja
  • Piętaszek - recenzja przekrojowa
  • Pięć klanów. Dżiny Naqali - suche, logiczne piaski pustyni. Recenzja
  • Planeta Nomino. Recenzja
  • Planetarium, czyli Twój własny układ planetarny. Recenzja
  • Playmobil: Ritterburg. Recenzja
  • Pleasant Dreams - w krainie koszmarów. Recenzja gry
  • Plusk! Trochę klocków i do wody. Recenzja.
  • Pociągi Europa - czyli koleją przez Stary Kontynent. Recenzja
  • Pocket Imperium - kieszonkowe 4x. Recenzja
  • Pojedynek ninja. Recenzja
  • Pokemon Rumble - recenzja przekrojowa
  • Pokój 25 - czy uda ci się wydostać? Recenzja
  • Pola Arle - z Rosenbergiem przez pory roku. Recenzja
  • Pola Arle: Handel i Herbata - pola, ale też i statki. Recenzja
  • Polska w budowie - Recenzja małżeńska
  • Pomysłówka - znajdź słówka. Recenzja
  • Poprzez wieki - mikro gra w mini cywilizację. Recenzja
  • Port Royal - gdzie spotykają się piraci i punkty zwycięstwa. Recenzja
  • Poseidon 1800 B.C. – spółki kolejowe w starożytnej Grecji. Recenzja.
  • Posthuman, czyli postapokaliptyczna wędrówka. Recenzja
  • Potwory w Nowym Jorku. Sequel "dla graczy"? Recenzja
  • Potwory w Tokio. Betonożercy w Krainie Wiśni, Pałeczki i Seppuku
  • Potwory w Tokio: Doładowanie. Mały, wielki dodatek.Recenzja.
  • Pośród Gwiazd - czyli wieloosobowy pasjans
  • Pośród Gwiazd - dwuosobowa (kontr)recenzja.
  • Pretor - Jak zostać inżynierem cezara - Recenzja
  • Prezencik - może być wredny. Recenzja.
  • Prohis. Czas zarobić na przemycie. Recenzja.
  • Projekt Manhattan - Reakcja Łańcuchowa. Czyli jak w domu dla rozrywki zbudować bombę. Recenzja
  • Prosperity - recenzja
  • Przebiegłe Wielbłądy - recenzja
  • Przez Afrykę. Recenzja
  • Przygoda z Afterglow Miniatures Game. Część 3: bardzo subiektywna opinia o systemie i uniwersum
  • Pszczółki. Rewelacyjne dziecięce memory. Recenzja
  • Pyramidion - czyli cuda czy tylko dziwy? Recenzja
  • Pędzące jeże - czy jeże zastąpią żółwie? Recenzja
  • Pędzące ślimaki. Trylogia Knizii? Recenzja
  • Q

  • Qubix - recenzja przekrojowa.
  • Queen's Necklace, czyli od jubilera do szlachcica. Recenzja
  • Qwirkle - losowe, a jednak przyjemne - Recenzja Małżeńska
  • R

  • Racial Wars - recenzja.
  • Racial Wars - rzut okiem.
  • Raid & Trade. Recenzja
  • Rancho - rodzinna rozrywka, czy nuda? Recenzja
  • Realm of Wonder - Recenzja
  • Red7 - wygrywasz albo odpadasz. Recenzja
  • Reglamentacja: gra na kartki. Recenzja.
  • Rekin - zapolujmy na rybki. Recenzja
  • Relic Runners - wyścig przez dżunglę
  • Rialto - recenzja.
  • Rising Sun - recenzja
  • Roar! Łap potwora. Recenzja
  • Robot X. Wylicytuj i zbuduj. Recenzja
  • Rodzinka.pl - czy rodzinka będzie w komplecie?
  • Rok 1863 - powstańcze zmagania. Recenzja
  • Rokoko, czyli worker placement w pięknej oprawie. Recenzja.
  • Roll for the Galaxy - rzuć i rządź. Recenzja
  • Roll for the Galaxy: Ambicja - recenzja
  • Rondo - Knizia dla całej rodziny. Recenzja
  • Rosyjskie Koleje - Do Władywostoku po punkty - Recenzja
  • Rune Age - recenzja.
  • Runebound - klimatyczna gra-legenda. Recenzja
  • Runewars, czyli wojna o Terrinoth
  • Rycerze i Zamki - czyli każdy orze jak może
  • Ryzyk Fizyk - załóż się, że masz rację. Recenzja
  • Rój - recenzja (wraz z dodatkami Komar i Biedronka)
  • Rączki złączki - recenzja gry
  • S

  • SHH - grać, nie gadać! Recenzja
  • SOL, czyli planszowa gra we flagi. Recenzja
  • Sabotażysta - idziemy po złoto.
  • Sails of Glory, czyli epoka napoleońska na morzu. Recenzja.
  • Salerno, czyli alianci lądują w kontynentalnej Italii. Recenzja
  • Sans Alliés, czyli sudoku z wojennym akcentem w tle. Recenzja
  • Santiago - plantacje z łapówkami w tle. Recenzja
  • Sawanna - z kostkami w Afryce. Recenzja.
  • Schinderhannes - myśl i zarządzaj ręką. Recenzja
  • Schnipp Es! - czyli mundialowe pstrykanie
  • Schrödinger’s Cats - żywe koty i martwa karcianka. Recenzja
  • Secrets of the Lost Tomb. Coś dla cierpliwych miłośników przygodówek. Recenzja
  • Seekers of a Hidden Light, czyli mistycy w roli głównej. Recenzja
  • Semper Fidelis, czyli wielka batalia o Lwów. Recenzja
  • Set - Recenzja
  • Set - recenzja przekrojowa
  • Shadows of Malice, czyli między światłem, a ciemnością. Recenzja.
  • Shafausa - Helvetia Games Tome 2 - Recenzja
  • Sheriff of Nottingham, czyli ciężkie życie średniowiecznego kupca
  • Sherwood Forest, czyli chłopaki w rajtuzach. Recenzja
  • Shinobi (Assassins) - kto kataną wojuje, od shurikenów ginie. Recenzja
  • Siedem - karciania magia? Recenzja
  • Signorie - recenzja
  • Simurgh - smoki i włócznicy. Recenzja
  • Simurgh: Zew Władcy Smoków. Recenzja
  • Six - czarno-czerwona abstrakcja. Recenzja
  • Skubane kurczaki - skub i ty! Recenzja
  • Skull King. Przechytrzyć pirata. Recenzja
  • Skup żywca - zabawa w dodawanie. Recenzja
  • Skyliners - miasto z klocków. Recenzja
  • Skyway Robbery, czyli podniebny skok stulecia. Recenzja
  • Small City. Recenzja
  • Smallworld: Podziemia. Recenzja
  • Smart Egg. Recenzja
  • Smash up - mieszaj, bij, wygrywaj! Recenzja
  • Smocza dolina - smoczo-trudna zręcznościówka. Recenzja
  • Smoczy Wyścig. I am Mother of Dragons.. wrrróć! Recenzja
  • Space Alert - wytrzymać tylko 10 minut. Recenzja.
  • Space Empires 4X. Recenzja.
  • Spaghetti - bierki XXI wieku. Recenzja
  • Spartakus: Krew i Zdrada. Recenzja gry i dodatków.
  • Spinderella - uciekaj mrówko! Recenzja
  • Spiskowcy. To wszystko już było. Recenzja
  • Splendor, czyli klejnotowy zawrót głowy. Recenzja.
  • Spyrium - gra karciana w klimacie steampunkowym.
  • Star Wars X-Wing: Dawno temu w odległej galaktyce… walczyły B-Wingi
  • Star Wars X-Wing: Prom typu Lambda - kosmiczny autobus w akcji
  • Star Wars: Imperial Assault – recenzja dodatku Twin Shadows
  • Star Wars: Przeznaczenie. Zestaw dla 2 graczy. Recenzja
  • Star Wars: Rule the Galaxy - niech Los będzie z tobą. Recenzja
  • Stawka większa niż życie - klimat, blef i przygoda. Recenzja
  • Steam Park - czyli ostra jazda bez trzymanki
  • SteamRollers: Maszyny Parowe. Recenzja
  • Stinky Business. Recenzja
  • Stockpile - giełda, akcje, bossy i bessy. Recenzja.
  • Story Cubes - 9 kości, 54 obrazki i nieskończoność... Recenzja
  • Strajk! Skok do wolności - edukacyjna gra planszowa
  • Straszny Dwór. Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Recenzja
  • Strife - recenzja. Czy można połączyć karciankę kolekcjonerską z eurogrą?
  • Stronghold - czyli jak przegrać, ale wygrać
  • Stronghold druga edycja - rzut okiem
  • Stronghold. Wytrwaj do końca. Recenzja drugiej edycji.
  • Studium w Szmaragdzie. Cthulhu, Holmes i... Zombie?
  • Stupromilowy Biznes - recenzja
  • Stupromilowy Biznes na trzeźwo
  • Summoner Wars, czyli jak zostać Mistrzem Przywołań - recenzja
  • Super Motherload - przekop Marsa. Recenzja
  • Sushi Dice, czyli po japońsku bez pałeczek
  • Sushi Go! - pyszna rybka podana na szybko! Recenzja
  • Sutter's Mill - gorączka złota w Kalifornii. Recenzja.
  • Swinging Jivecat Voodoo Lounge - impreza bez szału. Recenzja
  • Szalona misja - planszowa platformówka. Recenzja.
  • Szalone Wózki, czyli brawurowa gonitwa. Recenzja
  • Szalone zegarki - ból głowy murowany. Recenzja.
  • Szaolin Panda i szaolińskie mistrzostwa - Recenzja
  • Szczęść Boże. Recenzja.
  • Szklany szlak - wyrusz do Bawarii razem z Uwe. Recenzja
  • Szmal, czyli "hajs się musi zgadzać". Recenzja.
  • Szogun, czyli strategiczne przepychanki w Japonii. Recenzja
  • Sztuka wojny - walcz, blefuj i kombinuj. Recenzja
  • T

  • T.I.M.E. Stories - czas nie jest po naszej stronie. Recenzja
  • Tajemnicze Domostwo - czyli nie taki Duch straszny...
  • Tajemnicze Podziemia. Dla dzieci i na imprezy. Recenzja
  • Tajniacy bez cenzury - recenzja
  • Tajniacy. Ściśle T(F)ajna Gra Słowna. Recenzja
  • Takamatsu. Biegaj w kółko i się nie zgub! Recenzja
  • Takenoko – czyli wielka draka w cesarskim ogrodzie
  • Takenoko. Bądź tu mądry i wykarm pandę. Recenzja
  • Talon, czyli kosmiczne batalie. Recenzja
  • Taluva - nie tylko z sentymentu
  • Taluva - wyspa jak wulkan gorąca
  • Tank Hunter 2e - seria gier. Recenzja
  • Tash Kalar – Wieczny Mróz. Recenzja
  • Tash-Kalar: Legendarna arena - jak nadać klimat grze logicznej. Recenzja
  • Tata Miś. Kto pierwszy do wanny? Recenzja
  • Tavarua. Jazda na fali. Recenzja
  • Taverna - znajdź miejsce dla każdego! Recenzja
  • Tempo - kreatywność na czas. Recenzja
  • Tenzi, czyli poturlajmy się razem
  • Teomachia - recenzja
  • Termity - Insectima Hex! Recenzja
  • Terra Mystica - recenzja.
  • Terra. Recenzja
  • Tezeusz: Boty. Recenzja.
  • Tezeusz: Mroczna Orbita - czyli nosił Obcy razy kilka...
  • The Capitals - Zbuduj własną metropolię na najwyższym poziomie i osiągnij zwycięstwo na światowej wystawie EXPO.
  • The Convicted, czyli o skazańcach szukających odkupienia. Recenzja.
  • The Fittest - wygraj reality show. Recenzja.
  • The Godfather - recenzja
  • The Golden Ages. Recenzja
  • The Great War, czyli wielka wojna na planszy. Recenzja
  • The King is dead. Recenzja
  • The Pocket at Falaise, czyli niemieckie dywizje w potrzasku. Recenzja
  • The Resistance: Agenci Molocha - recenzja
  • The Shadow Over Westminster, czyli powstrzymać ciemność. Recenzja
  • Think str8! - gra logiczna i rzuty kośćmi? Recenzja
  • Thrash'n Roll - kariera kością się toczy. Recenzja
  • Tichu, czyli gra, której zasad nie można wytłumaczyć - recenzja
  • Timeline - recenzja przekrojowa
  • Titans Tactics. Recenzja
  • Tokaido - czyli o sztuce zwiedzania Japonii
  • Top Secret - rozpracuj agenta - Recenzja
  • Topoum - kret kretowi wilkiem. Recenzja
  • Tornado Ellie - daj się porwać. Recenzja
  • Tradycyjna Gra Bożonarodzeniowa - recenzja przekrojowa
  • TrakkX - Rummikub inaczej. Recenzja
  • Triominos, czyli domino na sterydach. Recenzja
  • Troyes - średniowieczna Francja w obliczu kostek. Recenzja
  • Trucizna (edycja 2016) - recenzja
  • Trucizna, czyli jak dolać, żeby nie przelać
  • Trzej przyjaciele z boiska - recenzja dodatku do Osadników: Narodziny Imperium
  • Trzy małe świnki. Łamigłówka. Recenzja
  • Twin Tin Bots - recenzja.
  • Twoja kolej - zbij pieniądze na kolei. Recenzja.
  • Tytus, Romek i A'Tomek – Knizia w świecie Papcia Chmiela. Recenzja.
  • Tzolkin: Kalendarz Majów - recenzja.
  • U

  • Ucho Króla, czyli negatywna interakcja rządzi. Recenzja.
  • Ucieczka: Świątynia zagłady - recenzja
  • Ufam Tobie - Dwa w jednym: Katolicka gra planszowa?
  • Ufofarmer. Jak daleko pada jabłko... Recenzja
  • Ulm - w cieniu katedry. Recenzja
  • Unconditional Surrender! World War 2 in Europe. Recenzja.
  • Unita - Helvetia Games Tome 3 - Recenzja
  • Urban Panic - recenzja
  • V

  • Valeria: Card Kingdoms. Recenzja
  • Valhalla - przedpremierowa recenzja.
  • Vercingetorix: Twilight of the Gauls. Recenzja
  • Via Nebula. Recenzja
  • Vikings Gone Wild - radosny deck building. Recenzja
  • Villagers & Villains - The Borderlands, czyli przygraniczne harce. Recenzja
  • Villagers & Villains, czyli zbuduj swoją osadę. Recenzja
  • Virus! Zaraź wszystkich, uratuj swoje organy. Recenzja
  • Viticulture - zostań mistrzem winiarstwa. Recenzja
  • Voila! Cyrkowe sztuczki na czas. Recenzja
  • W

  • W cieniu tronu. Na niespokojnym dworze. Recenzja
  • W zakładzie - recenzja.
  • W1815, czyli bitwa pod Waterloo w 15 minut. Recenzja
  • Waggle Dance - cud miód? Recenzja.
  • Wake up, Cthulhu! Recenzja
  • Waleczne Piksele - czyli mała gra z wielką liczbą możliwości. Recenzja.
  • War Card: Afganistan - recenzja multisensoryczna
  • Warhammer Diskwars - recenzja
  • Warhammer Quest: The Adventure Card Game. Co w Starym Świecie piszczy... Recenzja
  • Wesoła Farma. Rolnik szuka… paszy. Recenzja
  • West of Africa - krótka kołderka na morzu - recenzja
  • Wiarusi. Przeżyć Wielką Wojnę - recenzja
  • Wiedźmin: gra przygodowa - recenzja
  • Wiek Pary. Mechaniczny świat. Recenzja
  • Wielka Księga Szaleństwa - zwiedzamy lochy Hogw... Akademii Żywiołów! Recenzja
  • Wieża duchów - recenzja
  • Wikingowie na pokład. Wiking też czasem musi prowadzić zwyczajne życie. Recenzja
  • Wilk, koza i kapusta - recenzja przekrojowa
  • Wilkołak. Komiks paragrafowy. Recenzja
  • Wilkołaki. Jak skorzystać na znanej zabawie. Recenzja
  • Witkacy - puzzle w galerii. Recenzja (Patronat medialny BT)
  • Wojownicy Podziemi, czyli wyjątkowa gra planszowa. Recenzja
  • Wojowoce. Śliwka Żołnierka vs Al Melone. Recenzja
  • World of Yo-Ho - gra planszowa fifty/fifty. Recenzja
  • Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż. Recenzja
  • Wsiąść do pociągu / Ticket to Ride: USA - recenzja.
  • Wygnańcy: Oblężenie. Recenzja
  • Wymyśl to! Znajdź słowo. Recenzja
  • Wyprawa HMS Beagle, czyli o tym jak Robinson Crusoe spotkał Karola Darwina...
  • Wyprawa na biegun - nie daj się skołować. Recenzja
  • Wyrocznia delficka - Feld inaczej. Recenzja
  • Wysokie napięcie - krytyczny rzut okiem. Recenzja
  • Wyspa Skye. Recenzja
  • Wyścig pingwinów. Recenzja
  • Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru. Chcesz w Mordor? Recenzja
  • X

  • X-Wing Gra Figurkowa - panegiryk, czyli dlaczego warto?
  • Y

  • Yamataï. Recenzja
  • Yeti - czego się nie robi dla dobrego zdjęcia. Recenzja
  • Yomi - pojedynek umysłów. Recenzja
  • Yu-Gi-Oh Heroclix Starter - unboxing
  • Yu-Gi-Oh Heroclix Starter, czyli potyczka w klimatach fantasy - recenzja
  • Z

  • Z drogi śledzie, pociąg jedzie - recenzja.
  • Zaginione wyspy - kryształy i cyklopi. Recenzja
  • Zagłada Atlantydy - recenzja przekrojowa
  • Zające na łące - inna odsłona "pędzącej trylogii". Recenzja
  • Zakazana Wyspa - druga recenzja
  • Zakazana Wyspa - recenzja
  • Zakazane Gwiazdy - recenzja
  • Zaklinacze. Zaklinanie, czarowanie... Recenzja
  • Zaklęta wieża - recenzja
  • Zamki Burgundii - rzucaj i buduj. Recenzja
  • Zapraszamy do Podziemi - recenzja
  • Założyciele Imperium, czyli pasjans z Cezarem w tle. Recenzja
  • Zbuduj swoje miasto - Recenzja Małżeńska
  • Zero - Od bohatera do zera - Recenzja
  • Zimby Mojo. Zostań królem kanibali. Recenzja
  • Zimna wojna: CIA vs KGB - recenzja
  • Zlot pingwinów - bez parasola się nie obędzie. Recenzja
  • Zmiennicy, czyli fiatem i polonezem po Warszawie
  • Zombiaki 2 : Atak na Moskwę
  • Zombiaki Ameryki. Podróż (prze)życia. Recenzja
  • Zombie 15 - masz 15 minut, żeby przetrwać. Recenzja gry.
  • Zombies!!! - recenzja
  • Zpocalypse - zombie i atomowy holocaust. Recenzja.
  • Zwierzaki cudaki... że lwa nie rozpoznasz. Recenzja
  • Zwierzaki na tratwie, czyli kto się zmieści i płynie. Recenzja
  • Zęby Smoka, czyli co w smoczej paszczy siedzi - recenzja
  • Złocone ostrze, Przebudzenie gór, W sieci i Upadek - rzut okiem na dodatki do Runebounda
  • Złote miasto - recenzja przekrojowa
  • Ł

  • Łamigłówki zapałczane - recenzja.
  • Łap Robala! - Recenzja
  • Łotry - bez skrupułów. Recenzja
  • Łowcy smoków - recenzja przekrojowa
  • Łzy bogini Nuwy. Komiks paragrafowy. Recenzja
  • Ś

  • Śpiące królewny - recenzja
  • Świat Dysku: Sekary. Recenzja.
  • Świat Dysku: Wiedźmy - recenzja
  • Ż

  • Żyrafometr - wyobraźnia liczb. Recenzja
  • Żółwie z Galapagos - złóż najwięcej jaj. Recenzja

  • Gry kupujemy w

  • Planszowe Gram Prix

    • Wyniki plebiscytu Planszowe Gram Prix 2018
    • Lista nagrodzonych w konkursie dla głosujących w Planszowym Gram Prix 2018
    • Regulamin plebiscytu Planszowe Gram Prix
    • Lista nominacji
  • Newsy

    • Przegląd Planszowy #1121
    • Przegląd Planszowy #1120
    • Przegląd Planszowy #1119
    • GRY PLANSZOWE W PIGUŁCE #1118
    • GRY PLANSZOWE W PIGUŁCE #1117
  • Obserwuj nas!

    FacebookGoogle+TwitterRSSM@il
  • Przegląd Mobilnych Planszówek

    • [Przegląd Mobilnych Planszówek] Onirim
    • [Przegląd Mobilnych Planszówek] Ticket To Ride
    • [Przegląd Mobilnych Planszówek] Galaxy Trucker
    • [Przegląd Mobilnych Planszówek] Take It Easy
    • [Przegląd Mobilnych Planszówek] San Juan
    • [Przegląd Mobilnych Planszówek] Splendor
  • Recenzje

    • SteamRollers: Maszyny Parowe. Recenzja
    • Kości obfitości – zapełnij ogródek i wykarm świnkę. Recenzja
    • Photosynthesis – recenzja gry
    • Rekin – zapolujmy na rybki. Recenzja
    • Gra o tort – gra bez grama zakalca?
  • Archiwum

  • Kategorie

  • Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał RSS z wpisami
    • Kanał RSS z komentarzami
    • WordPress.org

Polub nas!

Polub nas!

Kalendarz z wpisami

Kwiecień 2018
P W Ś C P S N
« Mar    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Board Times – gry planszowe to nasza pasja Copyright © 2018.
Theme by MyThemeShop.
Ta strona używa plików cookies w celu usprawnienia swojego działania. Zgadzam się
Privacy & Cookies Policy