Kampania “Prêt-à-porter” idzie jak burza!

Jeszcze przez 5 dni można wspierać akcję mającą na celu wydanie trzeciej, odświeżonej wersji kultowej gry ekonomicznej Ignacego Trzewiczka. W 2011 roku oryginalna gra wywołała duże zamieszanie na rynku i na stałe znalazła swoje miejsce w ścisłej czołówce kanonu wymagających gier ekonomicznych. Ufundowanie wydania najnowszej edycji zajęło całe 41 minut, a obecnie kampania dobija już do 700% podstawowego celu!

Prêt-à-porter w perfekcyjny sposób łączy mechaniki z tematem jakim są pokazy mody oraz prowadzenie własnej firmy zajmującej się produkcją modnych ubrań. Nowa edycja zawiera zarówno poprawione zasady rozgrywki, wprowadza nowe mechaniki, jak również będzie wyglądać o wiele lepiej od pierwowzoru dzięki ulepszonym komponentom oraz wspaniałym ilustracjom, które specjalnie na cele kampanii stworzyli uznani międzynarodowi graficy.

Wspierającym jak dotąd udało się uzbierać niebagatelną sumę ponad 230 tysięcy dolarów, a w przeciągu kilku kolejnych dni z pewnością zostanie odblokowany kolejny próg jakim jest Tajemnicza nowa zawartość od samego autora gry.

Projekt możecie wesprzeć klikając TUTAJ  do czego oczywiście gorąco zachęcamy!

Wojciech Mikolajczak

Swoją przygodę z planszówkami zaczął jeszcze w latach 90-tych, ale prawdziwa miłość do gier bez prądu przyszła dopiero po prawie 20-latach. Od 2014 namiętnie gra, pisze recenzje oraz newsy dla kilku różnych serwisów i organizuje w Lublinie festiwal gier planszowych i karcianych Board Mania. Najbardziej lubi nowoczesne gry hybrydowe, łączące w sobie wiele różnych mechanik znanych zarówno z gier ekonomicznych, jak również tych „z klimatem”. W grach nie lubi przesadnej losowości i braku większego wpływu decyzji gracza na przebieg rozgrywki. Niektóre z ulubionych tytułów: Star Wars: Imperial Assault, Blood Rage, Cyclades, Eclipse, Terraformacja Marsa, Robinson Crusoe.
Wojciech Mikolajczak