Wieści z Hard City – polska instrukcja, lepsza jakość, nowy scenariusz i Lucrum Games

Jako patron medialny Hard CIty zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi informacjami na temat gry. Poniżej tłumaczenie aktualizacji ze strony kampanii na Kickstarterze.

Uwaga, funkcjonariusze! Departament Policji Hard City prezentuje ważną aktualizację dotyczącą produkcji i wersji językowych instrukcji. Przede wszystkim, tak jak obiecaliśmy w poprzedniej aktualizacji, chcielibyśmy podzielić się ze wspierającymi z naszego kraju ostateczną instrukcją w języku polskim. Oto ona (kliknij grafikę):

Przypominamy również, że Hard City w wersji sklepowej dostępne będzie na naszym rodzimym rynku nakładem Lucrum Games! Rozpoczęliśmy też prace nad instrukcją po niemiecku, która powinna później ukazać się jako PDF do ściągnięcia, ale wciąż szukamy wsparcia przy wersji francuskiej i hiszpańskiej. Jeśli znacie kogoś lub sami jesteście zainteresowani współpracą z nami w tym temacie, dajcie nam znać w komentarzach lub prywatnej wiadomości.

Teraz najważniejsza część dzisiejszej aktualizacji – status produkcji. Jest już wrzesień, co oznacza, że niedługo powinniście otrzymać swoje gry. Jak wiecie, pierwszy prototyp, który otrzymaliśmy od pierwotnie wybranego producenta, nie spełnił do końca naszych wymagań. Nie chcąc ryzykować, że pod względem jakości produkcji coś pójdzie nie tak, pod koniec czerwca podjęliśmy decyzję o zmianie fabryki. Musieliśmy poczekać na nowy produkcyjny prototyp, który dotarł dopiero w zeszłym miesiącu (ale wygląda świetnie, spójrzcie na zdjęcie poniżej). Daliśmy zielone światło na druk, ale oznacza to niestety opóźnienie. Na początku szacowaliśmy, że będzie to tylko kwestia kilku tygodni, ale w związku z nadspodziewanie długim procesem przygotowywania form do figurek, gry nie opuszczą fabryki wcześniej niż w listopadzie. Bardzo przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania, ale wynika on wyłącznie z faktu, że chcemy Wam zaproponować grę jak najlepszej jakości. A i tak postaramy się wynagrodzić Wam to opóźnienie. Jak? Czytajcie dalej!

Jako dowód naszej wdzięczności za Wasze wsparcie i cierpliwość, zrobimy dwie rzeczy. Pierwsza to ulepszenie komponentów. Wszystkie karty w grze zostaną wydrukowane na papierze 350g, a nie 300g, jak pierwotnie planowaliśmy. Będą grubsze, bardziej wytrzymałe i z płótnowanym wykończeniem! Druga rzecz to więcej gameplayu. Gdy będziemy rozsyłać grę, udostępnimy Wam też Epilog – nowy, szósty odcinek pod tytułem Ucieczka z Hard City. Sugerujemy, byście sięgnęli po niego dopiero po przejściu całej gry w trybie kampanii. Ten odcinek będzie miał dwie różne wersje, w zależności od tego, czy kampania zakończyła się heroicznym zwycięstwem funkcjonariuszy czy też ich porażką i przejęciem kontroli nad miastem przez Doktora Zero!

Jeszcze raz dziękujemy za wszystko, do zobaczenia wkrótce na ulicach.

Hexy Studio

Krzysztof Pilch

Lubi gry planszowe z klimatem, nie cierpi sucharów, choć nie znaczy to, że nie gra w euro. Fascynacja nowoczesnymi planszówkami zaczęła się u niego od „Dungeoneera” i gry przygodowe ciągle są mu bliskie.
Krzysztof Pilch