RAVEHARD: magiczna gra karciana – nowa kampania na platformie Wspieram.to

RAVEHARD

Wczoraj wystartowała kampania mająca na celu ufundowanie wydania gry Ravehard. Co prawda już po pierwszym dniu zebrana suma prawie dobiła do 20 000 zł, ale do upragnionego progu pozwalającego na wydanie gry, czyli 36 000 zł, jeszcze nie co brakuje, tak więc – zachęcamy do wspierania:

https://wspieram.to/ravehard

Źle się dzieje w magicznym świecie Labamba…
Doroczna techno-impreza, na której musi pojawić się każdy szanujący się mag i czarodziejka, była tak epicka, że o
poranku skacowani i zmęczeni goście odkryli, że ktoś zamordował Arcymaga!
Nie wiadomo jak, nie wiadomo kiedy. Prawdopodobnie nawet sam morderca nie wie, co zrobił, bo mało kto
pamięta wydarzenia wspomnianej nocy. Niestety, według odwiecznych praw Labamby, zabójca Arcymaga może stać
się potężnym Darkcymagiem, sprowadzając tym samym Ciemność na całą krainę! A jeśli jest coś, czego Ciemność
nienawidzi, to dobra zabawa, techno, lasery i brokat – wszystko to, co jest bliskie czarodziejskiemu światu.
Pora zatem wziąć się w garść, przywdziać na obolałe głowy odblaskowe czapeczki detektywów, rozwiązać zagadkę śmierci Arcymaga i złapać mordercę, nim ten urośnie w siłę.

Ravehard: Magiczna Gra Karciana to gra dla 3-5 graczy* w wieku 14+ łącząca elementy klasycznej gry karcianej, gry blefu i dedukcji oraz gry kooperacyjnej.
W czasie rozgrywki, trwającej trzy rundy, gracze będą współpracować, aby pokonać wiele niebezpieczeństw: bossów i ich popleczników oraz przetrwać nieprzewidziane zdarzenia. Po każdej rundzie gracze
zdobywają dowody, które pozwolą im ustalić jakie było narzędzie zbrodni oraz co naprawdę się wydarzyło.
Jeżeli uda im się przetrwać trzy rundy, gracze dotrą do komnaty Arcymaga. Jeżeli są pewni, kto spośród
nich jest mordercą, mogą go wytypować i obezwładnić – wtedy gracze wygrywają. Jeżeli nie – morderca
ujawni się i zapoluje na graczy: drużyna, która wygra ostateczne starcie, wygrywa grę.
Nie ufaj nikomu, nawet sobie! Każdy z graczy rozpoczyna grę z pewnymi przedmiotami, które świadczyć
mogą o ich winie lub stanowić alibi. W czasie swojej tury gracze mogą podrzucać innym te przedmioty,
próbując zwalić winę na nich i oczyścić się z zarzutów. Jednak do samego końca nie będzie wiadomo, który
przedmiot naprawdę okaże się narzędziem zbrodni. Przez całą rozgrywkę gracze będą blefować, zwierać
sojusze, oszukiwać się nawzajem i mącić – jawnie oraz niejawnie – przy wykorzystaniu specjalnych kart Flirtu,
służących do przekazywania sobie informacji i knucia.

Ta gra jest dla ciebie, jeżeli lubisz: Magic: The Gathering, Munchkin, Hero Realms, Epic Spell Wars of

INFORMACJE PRODUKTOWE:
Zawartość:
• 160-275 kart gry (63x88mm)
• Pudełko typu fatpack
• Segregatory na poszczególne talie
• Instrukcja
• Darmowa, dedykowana aplikacja mobilna
Sugerowana cena detaliczna: 119 zł

O grze:
Autor Gry: Adam Betley (Penny Dreadfun)
Liczba Graczy: 3-5*
Wiek Graczy: 14+
Czas Gry: ok. 60 minut
*W czasie kampanii jednym z celów jest tryb dla dwójki graczy

Wojciech Mikolajczak

Swoją przygodę z planszówkami zaczął jeszcze w latach 90-tych, ale prawdziwa miłość do gier bez prądu przyszła dopiero po prawie 20-latach. Od 2014 namiętnie gra, pisze recenzje oraz newsy dla kilku różnych serwisów i organizuje w Lublinie festiwal gier planszowych i karcianych Board Mania. Najbardziej lubi nowoczesne gry hybrydowe, łączące w sobie wiele różnych mechanik znanych zarówno z gier ekonomicznych, jak również tych „z klimatem”. W grach nie lubi przesadnej losowości i braku większego wpływu decyzji gracza na przebieg rozgrywki. Niektóre z ulubionych tytułów: Star Wars: Imperial Assault, Blood Rage, Cyclades, Eclipse, Terraformacja Marsa, Robinson Crusoe.
Wojciech Mikolajczak