Planszowe Gram Prix 2019 – Wyróżnienie Mediów

W przygotowania Planszowego Gram Prix 2019 włączyło się wielu Kolegów i Koleżanek z innych mediów planszówkowych. Bez ich pomocy, rad, sugestii i konstruktywnej krytyki tegoroczna edycja nie odbyłaby się tak sprawnie i za to jestem im wdzięczny. To między innymi dzięki nim oraz wielu życzliwym nam graczom udało się osiągnąć dwa razy większą frekwencję niż w zeszłym roku!Planszowe Gram Prix 2019 – Wyróżnienie Mediów

W tym roku wspólnie zdecydowaliśmy, że oprócz wyników Planszowego Gram Prix 2019 ogłosimy również wyniki głosowania twórców planszówkowych mediów. W wynikach zostały uwzględnione (za ich zgodą) 52 głosy redaktorów, blogerów, vlogerów z następujących portali:
AngryBoardGamer, Big Bad Dice, Blog na Wolny Czas, BoardGamePanda, Board Times, Custodian of Mercatol Rex, Dama Gier, Diceland, Fani Gier, Gambit TV, GameBy, Games Fanatic, Geek Factor, Gradanie, GRAnatowa, Granie w Chmurach, Gralutka, Grasowanie, GryfGra, HUMIgraj, Klub Gier Planszowych Baba Jaga, Kto wygrywa, Kuba Gra, Pełną Parą, Pionkolandia, Planszą po łapkach, Planszowe Wojny, Planszówki we Dwoje,  Po-Gra-My, Przy Stole, Rebel Times, Świat Gier Planszowych, U Wookiego.

Dzięki temu możemy po raz pierwszy zaprezentować wyniki Planszowego Gram Prix 2019 – Wyróżnienie Mediów!

Najlepsza gra planszowa

Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa (Portal)

Najlepsze rozszerzenie

Scythe: Fenris Powstaje (Phalanx)

 

Najlepsza gra dwuosobowa

Tuareg (Galakta)

 

Najlepsza gra edukacyjna

Wystawa Światowa 1893 (2Pionki/Portal)

 

Najlepsza gra z klimatem

Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa (Portal)

 

Najlepiej zilustrowana gra planszowa

Inis (Portal)

 

Najlepsza gra dla dzieci

My Little Scythe (Phalanx)

 

Najlepsza gra polskiego autora

Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa (Portal)

 

Najlepsza gra imprezowa

Dochodzenie (Lucrum Games)

 

Najlepsza gra jednoosobowa

Aeon’s End (Portal)

Krzysztof Pilch

Lubi gry planszowe z klimatem, nie cierpi sucharów, choć nie znaczy to, że nie gra w euro. Fascynacja nowoczesnymi planszówkami zaczęła się u niego od „Dungeoneera” i gry przygodowe ciągle są mu bliskie.
Krzysztof Pilch