Co je łączy? Czyli planszówkowo-komiksowy konkurs ze sklepem aleplanszowki.pl

Lubicie komiksy? Ja bardzo, w końcu wychowałem się na The Amazing Spider-Man wydawanym w czasach mojego dzieciństwa przez kultowe wydawnictwo TM-Semic. Wiem też, ze wielu moich planszówkowych znajomych również ma swoje ulubione tytuły. Tak się składa, że jeden z naszych ulubionych sklepów – aleplanszowki.pl, od jakiegoś czasu poszerza swój asortyment właśnie o komiksy. Postanowiliśmy więc wspólnie zorganizować konkurs komiksowo-planszówkowy.

Zadanie konkursowe

Jako że planszówki i komiksy czasami łączy tematyka – gdy gra dzieje się w jakimś komiksowym uniwersum lub gdy oba produkty czerpią inspirację z tego samego filmu czy książki. Zadanie konkursowe dotyczy poszukiwań tych związków.
Przejrzyj asortyment sklepu aleplanszowki.pl i z produktów obecnych na ich stronie stwórz listę gier planszowych (oraz karcianych) i komiksów, które coś ze sobą łączy. Na liście mogą znaleźć się również dodatki do gier. Produkt w sklepie może mieć status dostępny lub niedostępny – nie jest to istotne przy tworzeniu listy konkursowej.

Uwaga 1: jedna gra może być połączona tylko z jednym komiksem. Komiksy i gry nie mogą się powtarzać. 
Uwaga 2: jeśli to co łączy daną grę i komiks, nie jest oczywiste, należy dopisać krótkie wyjaśnienie. 

Każda pozycja na liście powinna wyglądać następująco:
1. Tytuł gry – tytuł komiksu – opcjonalne wyjaśnienie związku.

Listy konkursowe należy przesyłać do 12 listopada 2020 r. na adres konkurs@boardtime.pl

Wygrywają osoby, których listy będą zawierać najwięcej par (gra-komiks) zaakceptowanych przez jury.

 

Nagrody

Nagrodami są gry ufundowane przez sklep aleplanszowki.pl:
1. Akademia Smoczych Wrót
2. Escape Quest: Za Garść Neodolarów,
3. Escape Quest Poszukiwacze Zaginionego Skarbu,
4. Ubongo extreme,
5. Fits travel i Crypt

Nagrodzonych zostanie pięć osób. 

Regulamin konkursu

  1. Regulamin określa warunki uczestnictwa, zasady, sposób oceny oraz termin konkursu “Co je łączy?”.
  2. Organizatorem konkursu jest serwis Board Times.
  3. Fundatorem nagród jest sklep aleplanszowki.pl
  4. Konkurs trwa od momentu opublikowania wpisu ogłaszającego rozpoczęcie konkursu do 12.11.2020 r., do godziny 23:59.
  5. Przystępując do konkursu, uczestnik potwierdza znajomość regulaminu i akceptuje się jego warunki.
  6. Udział w powyższym konkursie jest bezpłatny.
  7. Konkurs polega na udzieleniu i przesłaniu odpowiedzi na adres konkurs@boardtime.pl
  8. Do konkursu może przystąpić każda osoba zamieszkująca na terenie Polski. Z udziału w konkursie wyłączeni są redaktorzy serwisu Board Times oraz członkowie ich najbliższych rodzin.
  9. Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną w rozumieniu Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2019 poz. 847. z późn. zm.).
  10. Listy konkursowe będą sprawdzane przez jury składające się z członków redakcji serwisu Board Times.
  11. Każda pozycja na liście musi składać się z: pełnego tytułu gry planszowej/karcianej/rozszerzenia i pełnego tytułu komiksu. Wyjaśnienie związku między komiksem a grą jest opcjonalne, ale może wpłynąć na zaakceptowanie pozycji na liście, w przypadku gdy ów związek będzie niejasny dla członków jury.
  12. Każda pozycja na liście musi być obecna na stronie aleplanszowki.pl (niezależnie od tego czy produkt ma status dostępny czy niedostępny)
  13. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w ciągu 14 dni od zakończenia terminu wysyłania odpowiedzi.
  14. Nagrodami są gry ufundowane przez sklep aleplanszowki.pl: Akademia Smoczych Wrót, Escape Quest: Za Garść Neodolarów, Escape Quest Poszukiwacze Zaginionego Skarbu, Ubongo extreme, Fits travel i Crypt.
  15. Nagrodzonych zostanie pięć osób.
  16. Laureaci konkursu zobowiązani są do przesłania danych do wysyłki nagrody w ciągu 21 dni od momentu ogłoszenia wyników konkursu. W przypadku nie otrzymania odpowiedzi przez redakcję serwisu, laureatem zostanie osoba, która kolejna wysłała prawidłową odpowiedź.
  17. Fundator wysyła nagrodę w ciągu 14 dni od momentu przesłania przez Laureata swoich danych korespondencyjnych.
  18. Organizator ma prawo publikacji w serwisie Board Times imienia i nazwiska Laureata.
  19. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wskazanie przez Laureata adresu korespondencyjnego.
  20. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność przekazania nagrody Laureatowi z przyczyn zależnych od uczestnika.
  21. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
 
Krzysztof Pilch