Najnowsza aktualizacja kampanii Hard City

Hexy Studio, wydawca gry Hard City autorstwa Marka Raczyńskiego i Adama Kwapińskiego, poinformował w ostatniej aktualizacji kampanii na Kickstarterze o zakończeniu procesu projektowania i testowania trybu jeden przeciwko wszystkim. Została zaktualizowana instrukcja, trwają prace nad tekstami kart, mają jednak wkrótce się zakończyć. 

Powstał również tryb solo i kooperacyjny gry, teraz zespół projektancki całkowicie skupia się na jego testowaniu i szlifowaniu. Autorem zasad jest Błażej Kubacki, który wprowadził do gry dodatkową talię kart, roboczo nazwaną AutoDoc, ponieważ symuluje sztuczną inteligencję gry i przejmuje rolę gracza wcielającego się w szalonego naukowca, Doktora Zero. 

Każda karta nowej talii będzie podzielona na dwie sekcje. Górna zasada stosowana jest natychmiast po odkryciu karty (co zawsze mam miejsce pod koniec tury Oficera, kiedy skończył on już wykonywanie swoich akcji). Po jej rozpatrzeniu, jeśli na karcie widnieje odpowiedni zapis, dodaje się ją do Kolejki. Karty w Kolejce pozostają na stole i rozpatrywane są kolejno co turę. Działa wówczas dolna zasada. To proste i szybkie rozwiązanie jest jednak wyzwaniem dla Oficerów, gdyż w miarę rozwoju wydarzeń na planszy może być im coraz trudniej. Wydawca otrzymał również prototypy figurek Oficerów i Sojuszników, dostępnych jako cele dodatkowe i dodatki podczas kampanii na Kickstarterze. Tak się prezentują: 

Na koniec przypominamy, że pledge manager na platformie GameFound będzie otwarty tylko do 15 marca. Jeśli wspieraliście projekt na Kickstarterze, ale nie potwierdziliście jeszcze swojego zamówienia, zróbcie to jak najszybciej! Jeśli zaś przegapiliście kampanię, macie ostatnią szansę, aby nabyć grę z całą ekskluzywną zawartością, dostępną wyłącznie na KS.  

Link do strony kampanii poniżej, a jeśli chcecie przenieść się bezpośrednio do strony z informacją o najnowszej aktualizacji –  po prostu kliknijcie TUTAJ

Wojciech Mikolajczak

Wojciech Mikolajczak

Swoją przygodę z planszówkami zaczął jeszcze w latach 90-tych, ale prawdziwa miłość do gier bez prądu przyszła dopiero po prawie 20-latach. Od 2014 namiętnie gra, pisze recenzje oraz newsy dla kilku różnych serwisów i organizuje w Lublinie festiwal gier planszowych i karcianych Board Mania. Najbardziej lubi nowoczesne gry hybrydowe, łączące w sobie wiele różnych mechanik znanych zarówno z gier ekonomicznych, jak również tych „z klimatem”. W grach nie lubi przesadnej losowości i braku większego wpływu decyzji gracza na przebieg rozgrywki. Niektóre z ulubionych tytułów: Star Wars: Imperial Assault, Blood Rage, Cyclades, Eclipse, Terraformacja Marsa, Robinson Crusoe.
Wojciech Mikolajczak