vlog #4 Board&Dice – najświeższe wieści z wydawnictwa

Witajcie w kolejnym już odcinku naszego vloga, publikowanego na łamach BoardTimes. W tym tygodniu nieco dłużej o kilku ważnych kwestiach, czyli o produkcji Dice Brewing (ze szczególnym uwzględnieniem instrukcji w trzech językach), o Imladris, na który się udajemy, o rocznicy kampanii Piwnego Imperium i realizowanych celach. Trochę mówimy też o przedsprzedaży (stąd np. wizualizacja promki z Panem Chmielikiem).

Najogólniej rzecz ujmując dużo się dzieje. Natomiast w najbliższym czasie dziać się będzie jeszcze więcej, dlatego już w planach kolejne odcinki.

Zapraszamy Was do spędzenia tych kilku chwil z nami (chociaż nasze twarze ze zmęczenia nie wyglądają już za ciekawie :))

Przy okazji zapraszamy Was na nadchodzący Imladris – w najbliższą sobotę 4 października jesteśmy w Krakowie z Dice Brewing – możecie z nami pograć, popytać i w ogóle zobaczyć na czym polega ta gra.

 

Board and Dice

Zastanawiacie się kim jesteśmy?
Czy w ogóle mamy jakieś doświadczenie w tworzeniu jakichkolwiek gier, a tym bardziej ciekawi Was skąd to pojawiające się tam i ówdzie piwowarstwo? Oto kilka informacji o właścicielach wydawnictwa Board&Dice.

Założycielami wydawnictwa są Filip Głowacz i Ireneusz Huszcza, na co dzień konsultanci, analitycy biznesowi, a po pracy zwariowani piwowarzy i fascynaci gier planszowych, dodatkowo prowadzący i podejmujący się realizacji ciekawych wyzwań i projektów (nie tylko ze świata gier planszowych).

Ponieważ uwielbiamy piwo i jesteśmy fanami gier ekonomicznych (wychowani na pierwszych Tycoon’ach) oraz kochamy kości, nasze pierwsze tytuły związane są właśnie z tą branżą. Ale to dopiero początek - zapraszamy na naszego vloga na Board Times po więcej informacji.
Board and Dice