Pax Renaissance. Unboxing wideo na Wojennik TV

Jakiś czas temu rozpływałem się w zachwytach nad Pax Porfiriana. Gra autorstwa Phila Eklunda z miejsca trafiła na listę moich ulubionych i spędziłem nad nią wiele, świetnych chwil. Nic więc dziwnego, że z dużą niecierpliwością czekałem na kolejny tytuł z serii Pax, który tym razem miał nas przenieść w okres Renesansu.

Mnie osobiście Renesans kojarzy się ze sztuką, z powrotem do dorobku antycznego świata i z wielkimi odkryciami geograficznymi. I każdy z tych elementów znajdziemy w recenzowanej grze, choć będzie to zaledwie drobny okruch jej całości. Pax Renaissance ma w sobie o wiele więcej. To monumentalny tytuł zamknięty w niepozornym pudle małego formatu. Zresztą jak każda z gier z serii Pax.

Jak wyglądają jej elementy? Zobaczmy!

Michel Leviathan Sorbet

Wiele innych interesujących gier możesz kupić w dobrej cenie w sklepie naszego partnera – Planszostrefa.

Game Details
NamePax Renaissance (2016)
ComplexityMedium Heavy [4.38]
BGG Rank [User Rating]500 [8.07]
Player Count2-4
Designer(s)Phil Eklund and Matt Eklund
Artists(s)Phil Eklund
Publisher(s)Sierra Madre Games, Ediciones MasQueOca, Fox in the Box and Ion Game Design
Mechanism(s)Action Points, Card Drafting, Increase Value of Unchosen Resources, Market and Simulation
Michel Sorbet
Twitter