Pax Renaissance. Unboxing wideo na Wojennik TV

Jakiś czas temu rozpływałem się w zachwytach nad Pax Porfiriana. Gra autorstwa Phila Eklunda z miejsca trafiła na listę moich ulubionych i spędziłem nad nią wiele, świetnych chwil. Nic więc dziwnego, że z dużą niecierpliwością czekałem na kolejny tytuł z serii Pax, który tym razem miał nas przenieść w okres Renesansu.

Mnie osobiście Renesans kojarzy się ze sztuką, z powrotem do dorobku antycznego świata i z wielkimi odkryciami geograficznymi. I każdy z tych elementów znajdziemy w recenzowanej grze, choć będzie to zaledwie drobny okruch jej całości. Pax Renaissance ma w sobie o wiele więcej. To monumentalny tytuł zamknięty w niepozornym pudle małego formatu. Zresztą jak każda z gier z serii Pax.

Jak wyglądają jej elementy? Zobaczmy!

Michel Leviathan Sorbet

Wiele innych interesujących gier możesz kupić w dobrej cenie w sklepie naszego partnera – Planszostrefa.

Game Details
NamePax Renaissance (2016)
ComplexityMedium Heavy [4.31]
BGG Rank [User Rating]543 [8.04]
Player Count2-4
Designer(s)Phil Eklund and Matt Eklund
Artists(s)Uncredited
Publisher(s)Sierra Madre Games, Ediciones MasQueOca and Fox in the Box
Mechanism(s)Action Points, Card Drafting and Simulation
Twitter

Michel Sorbet

Ma dwie Ojczyzny (Polska i Francja), ale jedno serce. Przygodę z planszówkami zaczął jeszcze w czasach gier wydawanych przez Sferę, Encore i Dragona. Potem w jego życie wtargnął M:TG, Rage CCG i kilka innych karcianek. Po kilku latach wrócił do gier planszowych - głównie do strategii sygnowanych przez GMT. Uwielbia wielostronicowe instrukcje, wyjątki od wyjątków i gry, nad którymi można siedzieć tygodniami. Dwoje wspaniałych Dzieciaków w domu sprawia jednak, że często grywa i w lżejsze tytuły.

Motto: "Świat jest w moich rękach".
Michel Sorbet
Twitter