Pax Renaissance. Wideorecenzja na Wojennik TV
Jakiś czas temu rozpływałem się w zachwytach nad Pax Porfiriana. Gra autorstwa Phila Eklunda z miejsca trafiła na listę moich ulubionych i spędziłem nad nią wiele, świetnych chwil. Nic więc dziwnego, że z dużą niecierpliwością czekałem na kolejny tytuł z serii Pax, który tym razem miał nas przenieść w okres Renesansu.
Mnie osobiście Renesans kojarzy się ze sztuką, z powrotem do dorobku antycznego świata i z wielkimi odkryciami geograficznymi. I każdy z tych elementów znajdziemy w recenzowanej grze, choć będzie to zaledwie drobny okruch jej całości. Pax Renaissance ma w sobie o wiele więcej. To monumentalny tytuł zamknięty w niepozornym pudle małego formatu. Zresztą jak każda z gier z serii Pax.
Jak ta gra sprawdza się w praktyce? O tym w mojej kolejnej recenzji na Wojennik TV:
Michel Leviathan Sorbet
Game Details | |
---|---|
Name | Pax Renaissance (2016) |
Złożoność | Medium Heavy [4.47] |
BGG Ranking | 731 [7.98] |
Liczba graczy | 2-4 |
Projektant/Projektanci | Phil Eklund and Matt Eklund |
Grafika | Phil Eklund |
Wydawca | Sierra Madre Games, Ediciones MasQueOca, Fox in the Box and Ion Game Design |
Mechanizmy | Action Points, Auction: Dutch, Increase Value of Unchosen Resources, Market, Open Drafting and Simulation |
- Lincoln. Wideorecenzja na Wojennik TV - 7 grudnia 2018
- The Ninth World: A Skillbuilding Game for Numenera. Wideounboxing na Wojennik TV - 17 października 2018
- Battlestations – recenzja. Wideorecenzja na Wojennik TV - 15 października 2018