Pax Renaissance. Wideorecenzja na Wojennik TV

Jakiś czas temu rozpływałem się w zachwytach nad Pax Porfiriana. Gra autorstwa Phila Eklunda z miejsca trafiła na listę moich ulubionych i spędziłem nad nią wiele, świetnych chwil. Nic więc dziwnego, że z dużą niecierpliwością czekałem na kolejny tytuł z serii Pax, który tym razem miał nas przenieść w okres Renesansu.

Mnie osobiście Renesans kojarzy się ze sztuką, z powrotem do dorobku antycznego świata i z wielkimi odkryciami geograficznymi. I każdy z tych elementów znajdziemy w recenzowanej grze, choć będzie to zaledwie drobny okruch jej całości. Pax Renaissance ma w sobie o wiele więcej. To monumentalny tytuł zamknięty w niepozornym pudle małego formatu. Zresztą jak każda z gier z serii Pax.

Jak ta gra sprawdza się w praktyce? O tym w mojej kolejnej recenzji na Wojennik TV:

Michel Leviathan Sorbet

Game Details
NamePax Renaissance (2016)
ZłożonośćMedium Heavy [4.47]
BGG Ranking731 [7.98]
Liczba graczy2-4
Projektant/ProjektanciPhil Eklund and Matt Eklund
GrafikaPhil Eklund
WydawcaSierra Madre Games, Ediciones MasQueOca, Fox in the Box and Ion Game Design
MechanizmyAction Points, Auction: Dutch, Increase Value of Unchosen Resources, Market, Open Drafting and Simulation
Michel Sorbet
Twitter