Planszowe Gram Prix 2017: 16 kategorii i 70 gier do wygrania!
Serdecznie zapraszamy do udziału w plebiscycie Planszowe Gram Prix 2017 (biorą w nim udział gry wydane w roku ubiegłym).
Poniżej znajdziecie formularz głosowania, w którym możecie oddać jeden głos w dowolnej liczbie kategorii. Nie ma obowiązku głosowania we wszystkich kategoriach. Serdecznie zachęcamy do brania udziału i rozpowszechniania informacji o plebiscycie!
W tym roku głosujemy w następujących kategoriach:
- Najlepsza gra planszowa
- Najlepsze rozszerzenie
- Najlepsza gra dwuosobowa
- Najlepsza gra edukacyjna
- Najlepsza gra z klimatem
- Najlepiej zilustrowana gra planszowa
- Najlepsza gra dla dzieci
- Najlepsza gra polskiego autora
- Najlepsza gra imprezowa
- Najlepsza kampania crowdfundingowa
- Najlepsze wydawnictwo
- Najlepszy sklep stacjonarny
- Najlepszy sklep internetowy
- Media: najlepszy blog/serwis
- Media: najlepszy podcast
- Media: najlepszy vlog
Każdy, kto zagłosuje w przynajmniej jednej kategorii i napisze uzasadnienie swojego wyboru, ma szansę wygrać jedną z ponad 70 (!) gier ufundowanych przez wydawnictwa: Alexander, Bard, Board & Dice, Czacha Games, Fox Games, G3, Games Factory Publishing, MDR, Officina Monstrorum, Phalanx, Portal, Rebel i Trefl.
Listę nagród znajdziecie tutaj: https://boardtime.pl/plebiscyt/nagrody
Zachęcamy również do zapoznania się z regulaminem Plebiscytu https://boardtime.pl/plebiscyt/regulamin
Patronat medialny nad Planszowym Gram Prix 2017 objęli:
Wyjaśnienie: W kategorii najlepsza gra znajdziecie wszystkie nowe gry wydane w 2016 roku.
Do pozostałych kategorii swoje gry przypisywali sami wydawcy jedną grę można było przypisać do maks. 3 dodatkowych kategorii. W niektórych, jednostkowych przypadkach, gdy wydawca nie był zainteresowany przypisaniem swoich gier do dodatkowych kategorii zostawialiśmy grę w kategorii głównej.
Głosowanie zakończone.
- Planszówkowy Poradnik Prezentowy – akcesoria i gadżety dla graczy - 7 grudnia 2024
- Planszowe Bestsellery Tygodnia (18-24.11. 2024) - 29 listopada 2024
- Lipowo – od książki do gry – wywiad z Katarzyną Puzyńską - 26 listopada 2024