Dungeon Command – zapowiedź.

Dungeon Command: Sting of Lolth będzie pierwszym z czterech niezależnych od siebie zestawów gier karcianych, których cechować będzie modularna [odpowiednia składana]plansza i mechaniką zabawy nastawioną na bezpośrednie starcie z drugą osobą. Do zwycięstwa prowadzi usunięcie całego złota z wrogiego skarbca. Każdy gracz ma pod swoją kontrolą frakcję złożoną z 12 plastikowych, zapewne dobrze odlanych figurek [wszak prestiż wydawnictwa zabowiązuje], a także przynależnych do nich 12 kart z ich statystykami i talię kart akcji. Będziemy wystawiać kolejne kreatury za złoto ze skarbca [a tym samym będziemy zmagać się z dylematem – czy zachować mniej, czy więcej biorąc pod uwagę cel gry]. Gdy wystawiona jednostka zginie, usuwamy tyle złota, ile nas kosztowała. Przypominam, że wygra ten, kto jako jedyny zdoła je zachować. Pozostałe zestawy, w których znajdziemy inne frakcje, a co za tym idzie kreatury, elementy planszy i karty, to: Dungeon Command: Curse of Undeath, Dungeon Command: Heart of Cormyr, Dungeon Command: Tyranny of Goblins.W rozwinięciu znajdziemy galerię z gry.