Aplikacja Dized ufundowana!

Pochodząca z Helsinek firma Playmore Games osiągnęła podstawowy cel prowadzonej na platformie Indiegogo kampanii crowdfundingowej projektu Dized – mobilnej aplikacji dla graczy w gry planszowe.

W ciągu 14 dni Dized zebrało ponad $50 000, a wkrótce może stać się jedną z najwyżej ufundowanych aplikacji w historii portalu.

Dized to aplikacja na smartfony i tablety, ułatwiająca naukę zasad i pozwalająca na rozpoczęcie zabawy od razu po otwarciu pudełka. Interaktywne animowane instrukcje prowadzą graczy przez nową grę krok po kroku, zupełnie jak dodatkowa osoba przy stole, która już doskonale zna reguły.

“Crowdfunding aplikacji mobilnej to duże wyzwanie i bardzo się cieszymy, że udało nam się osiągnąć podstawowy cel w krótkim czasie.Ten sukces pokazuje, że społeczność planszówkowa jest gotowa na prawdziwą rewolucję. Dized może ułatwić życie nam wszystkim,” wyjaśnia Jouni Jussila, szef firmy.

Ogłoszono również, że nadchodząca kolekcjonerska gra karciana Munchkin wydawnictwa Steve Jackson Games znajdzie się w aplikacji obok już wcześniej zapowiedzianych tytułów.

“Praca nad Munchkinem to dla nas duży zaszczyt. W końcu to tytuł znany chyba wszystkim graczom,” twierdzi Jussila.

Munchkin jest w branży gier planszowych jedną z najbardziej znanych marek, sprzedała miliony egzemplarzy na całym świecie. Nowa gra zaprojektowana przez światowej sławy autorów, Erica M. Langa oraz Kevina Wilsona, oferuje połączenie strategii, blefu i specyficznego humoru, z którego słynie cała seria.

“Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Dized nad kolejnym Munchkinem. Aplikacja przeprowadzi graczy o różnym poziomie zaawansowania przez niuanse tej zupełnie nowej gry,” mówi Andrew Hackard, redaktor linii w Steve Jackson Games.

Kampania wciąż trwa!

Kampania Dized na Indiegogo wciąż trwa i ma przed sobą jeszcze ponad dwa tygodnie na odblokowanie celów dodatkowych. Jednym z nich jest organizacja ogromnej loterii, w której do wygrania będzie ponad 100 gier planszowych i specjalny stół.

“Zorganizowaliśmy podobną loterię na konwencie Gen Con w sierpniu, a jeden z uczestników wygrał prawie 150 najlepszych planszówek na świecie i prawdziwy smoczy tron. Losowanie cieszyło się taką popularnością, że zdecydowaliśmy się powtórzyć je też podczas kampanii,” kończy Jussila.

Więcej informacji:

Piotr Żuchowski (email: piotr.zuchowski@playmoregames.com)

http://igg.me/at/dized (kampania na Indiegogo)

http://www.dized.com/press (graficzne materiały prasowe)

https://youtu.be/OO4HuZ5QTmg (film ilustrujący kampanię)

Playmore Games

Firma założona w 2014 r. przez dwóch graczy i projektantów gier, Jouniego Jussilę i Tomiego Vainikkę. Jej celem jest pokazanie szerokiej publiczności, że istnieje lepszy sposób poznawania zasad nowych gier planszowych. Podczas gdy branża kwitnie, wciąż pozostają znaczące bariery dla początkujących: nauka reguł jest powolna i męcząca. Przygotowywana przez Playmore Games aplikacja Dized oferuje interaktywne instrukcje, pomoc w przygotowaniu do gry, szybką wyszukiwarkę zasad i wiele innych funkcji.

Wojciech Mikolajczak

Wojciech Mikolajczak

Swoją przygodę z planszówkami zaczął jeszcze w latach 90-tych, ale prawdziwa miłość do gier bez prądu przyszła dopiero po prawie 20-latach. Od 2014 namiętnie gra, pisze recenzje oraz newsy dla kilku różnych serwisów i organizuje w Lublinie festiwal gier planszowych i karcianych Board Mania. Najbardziej lubi nowoczesne gry hybrydowe, łączące w sobie wiele różnych mechanik znanych zarówno z gier ekonomicznych, jak również tych „z klimatem”. W grach nie lubi przesadnej losowości i braku większego wpływu decyzji gracza na przebieg rozgrywki. Niektóre z ulubionych tytułów: Star Wars: Imperial Assault, Blood Rage, Cyclades, Eclipse, Terraformacja Marsa, Robinson Crusoe.
Wojciech Mikolajczak

Latest posts by Wojciech Mikolajczak (see all)